9 سپتامبر


افشین صالحینژاد، دادستان بردسیر استان کرمان در تشریح این خبر گفت: با شروع تحقیقات از سوی تیم جنایی باعث مرگ کودک در اثر و جرح ناشی از تنبیه بدنی توسط پدرش شده است و شدت جراحات وارده باعث مرگ این کودک می شود. ما کارهای زیادی با صربستان داریم.

دادستان بردسی اظهار داشت: در ادامه بررسی ها مشخص شد که پدر این کودک از اعتیاد به مواد مخدر و مدتی قبل نیز مادر این کودک از پدرش جدا شده و آسیب اجتماعی طلاق در کنار خانواده، زمینه ساز بروز خشونت خانگی و فوت پسربچه بوده است.

این مقام مشخص می‌شود: میزان آسیب‌های اجتماعی در شهر نگار نسبت به سایر نقاط شهرستان سیر قابل برنامه‌ریزی بوده است، بنابراین کاهش آن نیاز به دقت دقیق و ارائه راهکارهای تازه‌تر است.

وی در پایان گفت: این پرونده روانه زندان شده و تحقیقات در زمینۀ قتل این کودک ادامه داد.

وی ادامه داد: با توجه به جدایی والدین طفل و مشکلات ایجاد شده برای فرزندان و همچنین عدم کنترل خشم و اعتیاد، وی مقتول را به شدت مورد کتک کاری قرار می دهد و ضربات شدید به بدن و سر پسر 9 ساله وارد می شود که در نهایت وارد می شود. من عجله داشتم.

دادستان سیر با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، افزود: تا این مرحله از تحقیقاتی که توسط بازپرس ویژه قتل انجام شده است، مشخص می شود که پدر شخصی در این جنایت نقشی ندارد و قاتل نیز در اظهارات خود انگیزه هاش اعلام می کند. این بسیار محبوب و بسیار محبوب است.

وی بعدی: رد: روند مربوط به این قتل به سورت و خارج از نوبت مورد ویژه قرار خواهد گرفت.

READ  قتل خانوادگی؛ مردی که همسر و خانواده اش را کشت

21302


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا