7 نکته جادویی برای خلاص شدن از حملات اضطراب


حملات پانیک باعث ایجاد یک احساس ترسناک و احتمالاً کشنده در افرادی می شود که از آن رنج می برند. اصطلاح حمله پانیک به احساس ناگهانی و سریع ترس شدید اشاره دارد که منجر به علائم جسمی شدید می شود و ممکن است فرد کنترل خود را از دست بدهد.
این گزارش به ۷ توصیه مختلف برای پیشگیری یا کنترل حملات پانیک نگاه می‌کند:

1- درخواست مشاوره

درمان شناختی-رفتاری و انواع دیگر مشاوره می تواند به افراد مبتلا به حملات پانیک با تغییر نحوه درک افراد از موقعیت های سخت یا ترسناک و یافتن راه های جدید برای مقابله با آنها کمک کند.

علائم حمله پانیک را بشناسید

فرد می تواند تا حد امکان به خود یادآوری کند که علائمی که در حین حمله احساس می کند موقتی هستند و از بین خواهند رفت و حال او خوب است.

3- بیدار نگه داشتن ذهن

احتیاط می تواند به شما کمک کند از احساس عدم تماس با واقعیت حملات پانیک جلوگیری کنید. این شامل تمرین ذهن آگاهی، تمرکز بر زمان حال، آگاهی از موقعیت، مدیتیشن برای کاهش استرس و کمک به آرامش است.

4- تمرینات سبک انجام دهید

ورزش منظم می تواند بدن را سالم نگه دارد و سلامت روان را ارتقا دهد. وقتی احساس استرس، اضافه وزن یا مشکل در تنفس دارید، باید استراحت کنید یا فعالیت های متوسطی مانند پیاده روی، شنا یا یوگا را انتخاب کنید.

5- تنفس عمیق

هیپرونتیلاسیون نشانه حملات پانیک است که می تواند ترس را افزایش دهد و تنفس عمیق به نوبه خود می تواند علائم پانیک را در طول حمله کاهش دهد.

READ  آخرین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان

6- تکنیک های آرامش عضلانی در هنگام حمله پانیک

تکنیک هایی مانند تنفس عمیق می توانند به کاهش استرس و افزایش آرامش کمک کنند، زیرا ممکن است بتوانند با کنترل واکنش بدن به آن تا حد امکان، حمله پانیک را متوقف کنند.

7. یک چیز خوب را تصور کنید

تکنیک های تجسم هدفمند می تواند استرس و اضطراب را کاهش دهد. گذراندن وقت در خارج از منزل یا حتی ارائه مناظر می تواند به درمان و مبارزه با اضطراب کمک کند.

4747


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا