300 هزار نفر در کیشور از تحسیل بازمانند

محمد واحدی خاطرنشان کرد: هنوز 800 هزار نفر در کشور در حال تحصیل هستند و 3 میلیون دانش آموز در مقطع ابتدایی کمبود داریم.

راه های ورود را مسدود کرد، با نگاه به آینده، آمار و برنامه ریزی، دو شاخص مهم سواد را شناخت و ادامه داد: شهری تنمر شود.

300 هزار نفر در کیشور از تحسیل بازمانند

واحیدی کرد: در موسور رایل بازماندگان از تحسیل، دشتی های تکیں کید تعلیمیک، پیام بازرک دین تا بازیگر به سیستم و بروشه بازیگروند; অন্তে ইন্তে মির্যা বাজিসিত্ত্যান্ত্যান্যান্যান্ট্র্যান্যার্যারাদাধাদাদাদাদাদ্দাদ্দ্দ্দ্দ্দান্যা বাজিসিত্ত্যান্ত্যান্যান্যান্ট্র্যান্যার্যারাদাধাদাদাদাদাদ্দাদ্দ্দ্দ্দ্দান্যা.

زموم دائد قريز قزر تعليقة دانش تعلين اشايري خراسان شمالي

نماینده مردم جهان، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در شورای اسلامی نیز گفت: قیمت عبور دانش آموزان عشایر خراسان شمالی در رده متوسط ​​اول و دوم است.

وی با اشاره به اینکه قیمت گذراندن تحصیل دانش آموزان عشایری خراسان شمالی در مقطع متوسطه اول و دوم پایین است، گفت: قیمت نقل و انتقال تحصیل دانش آموزان عشایری در مقطع ابتدایی تقریبا قابل قبول است. اما در سطوح بالاتر این قیمت باید تغییر کند.

وی با بیان اینکه مدارس عشایری به 3 مدرسه ثابت، سیار و نیمه سیار تقسیم می شوند، افزود: تجهیز مدارس عشایری کنکسی و شبانه روزی در استان برای بسیاری از مردم حائز اهمیت است و در این راستا لازم است انجام شود. بسیاری از وظایف

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرجلان، غرمه و جاجرم در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدارس عشایری استان که از نظر دانش آموزان عشایری مجهز نیستند، افزود: تجهیز و رسیدگی به مدارس عشایری. باعث افزایش قیمت دانش آموزان پاساژ خواهد شد

READ  اولین واکنش پرستار «پیروز» / روایت حسین الله کرم از دلایل مسمومیت دختران دانش آموز / زلزله ترکیه / وقتی چهارراه ولیعصر تهران مثل جنگل بود

وی افزود: موضوعاتی مانند تغذیه، نگهداری مدارس عشایری، تجهیز و …

وحیدی با کیں به تصویبات سفر ریس جومر به سوم خراسن بیان کرد: مصوبه دلامتر کانکسی در سفر ریس کومور به استن وجد و پیجیر اصفیف بریا اشایری دراسی بری اشیری نیز دیستم.

مدرسة شابانروزی اشایری مهر نوین، منازید شبنگاه

ابولقاسم اکبری، مدیر آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در گفت وگو با اسنا با اشاره به اینکه مدرسه دخترانه فاقد خواب و سلف سرویس است، اظهار داشت: این مدرسه در حال انجام است. این در حالی است که 45 دانشجو مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه 800 دانش آموز عشایری در خراسان شمالی تحصیل می کنند، افزود: 10 مدرسه روزانه در استان وجود دارد که از این تعداد 6 مدرسه دخترانه و 4 مدرسه پسرانه نیاز است اما برای تجهیز این مدارس امکانات زیادی نیاز است.

اکبری رمعد داد: کیت های تعدید کند پایه کیت های دراشینی اشیری، موکت، کمک، تجهیزات ورزشی و… از نازیدی های دراستی اشایری استان حسب می آید.

بیشتر بخوانید:

271 35


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا