17 شب عید نوروز در کشم / پذیرایی از مسافران با جلوه ای از فرهنگ و هنر


به گزارش خبرآنلاین از قشم، حسین مرادی بابیان اینکه جشنواره نوروزی قشم از 25 اسفندماه آغاز و هر شب از ساعت 18:30 تا 21:30 در فرهنگسرای جزیره برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جشنواره همچنین از ساعت 21 تا 24 در بوستان زیتون برای میهمانان نوروزی و جزیره نشینان شور و هیجان به همراه دارد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی کمیته اجرایی خدمات اجرایی منطقه آزاد قشم گفت:

مرادی گفت: 10 غرفه صنایع دستی در مرکز فرهنگی منطقه آزاد کشم صنایع دستی توانمند بومی های جزیره را در اوج ظرافت، زیبایی و شهرت به میهمانان نوروزی کشم تقدیم می کنند.

وی گفت: همچنین روزانه در هر یک از سه ورودی منطقه آزاد قشم با اجرای دو گروه فرهنگی و هنری در حوزه موسیقی جزیره ای و نمایش عروسکی از مسافران و گردشگران استقبال می شود.

جزیره کشم با تنها ژئوپارک جهانی یونسکو در خاورمیانه و جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی بکر در کنار مراکز خرید گسترده، ظرفیت گردشگری بسیار بالایی دارد.

سفر به کشم از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین المللی کشم)، زمینی (سفر با وسایل نقلیه شخصی و عمومی از طریق بندر پال به بندر لافت جزیره کشم از طریق فرود) و دریایی (از بندر مسافری شهید) هاکانی در بندرعباس به مسافر بندر نقدی شهید زاکری) امکان پذیر است.

48


منبع

READ  احتمال بارش باران در ارتفاعات هرمزگان و افزایش وزش باد
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا