یک واحد گازی نیروگاه ممکن است در زمان پیک مصرف تابستان از مدار خارج نشود


به گزارش مازندران خبرآنلاین، مدیر عملیات نیروگاه سیکل ترکیبی نکا با تایید این مطلب اظهار داشت: پس از جدا شدن شیلنگ روغن هیدرولیک شیر دیورتر دیگ که فشاری معادل 250 بار دارد و باعث شده حجم زیادی از روغن خارج شود. رها شده، با حضور به موقع عملیات و تعمیرات و بازرسی های انجام شده در محل به منظور خروج نکردن واحد با تغییرات در سطح کنترل و حفاظت واحد و مانورهای مناسب جهت اطمینان از حفظ واحد و عبور از بحران شرایط تصمیم گیری و هماهنگ شد تا فرصتی پیش بیاید برای رفع عیب باید همکاران تعمیرکار تعیین شوند.

وی افزود: تعمیرکاران با احساس مسئولیت بالا و کار تیمی و با کمک تمامی ادارات اقدام به تعویض شیلنگ و انجام فعالیت های مربوطه در کمترین زمان ممکن و افزودن روغن به سطح مخزن و بلوک نمودند. در شرایط کاری عادی

محمد قاسمی حاجی گفت: با توجه به کاهش سطح مخزن در حین حادثه حتی در خروجی دیگ به دلیل عدم امکان راه اندازی پمپ روغن و دریافت سیگنال بسته شدن کامل دمپر، احتمال رفت و آمد وجود داشت و خروجی واحد گازی واحد، بنابراین فعالیت های انجام شده حائز اهمیت است و از این نظر، در این نقطه، کار جهادی همکاران عملیات برای نگهداری واحد و تعمیرات به صورت سیکل ترکیبی است. برای رفع نقص مانع از خروج دیگ احیا و واحد گاز واحد شد.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با ظرفیت تولید 2214 مگاوات به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه های کشور سهم بسزایی در تامین و پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

READ  هنگامی که تمام جهان نفت را از آب دریافت می کند. ایران هیچ/ محمدی در سرتاسر جهان شکلات، دارو و عطر می شود!

46


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا