یک باند بزرگ قاچاق انسان در مریوان سقوط کرد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، کمبوجیه رستم نیا فرمانده انتظامی مریوان گفت: در پی اطلاعات و تلاش های پلیس فتا مریوان مبنی بر قاچاق انسان و اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک سرکرده باند به قاچاق انسان می پردازد. موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این مرد با حضور در مریوان به صورت بسیار گسترده و حرفه ای با همکاری سایر اعضای باند و در ازای دریافت پول اتباع کشورهای پاکستان، افغانستان و سایر کشورهای همسایه را وارد کشور می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان گفت: این فرد همچنین ایرانیانی را که به هر دلیلی قصد خروج غیرقانونی از کشور را داشتند به صورت غیرقانونی جابجا می کرد و مجوز عبور این افراد را در آن کشورها جعل و تهیه می کرد.

وی افزود: با رصد شبانه روزی اطلاعات و فناوری و جمع آوری شواهد کافی و شناسایی دقیق مخفیگاه متهم، با مشورت مقام قضایی در عملیاتی پیچیده، متهم در چتر اطلاعاتی نیروی انتظامی قرار گرفت. مقامات و کسانی که دستگیر شدند.»

رستم نیا گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم از مدارک قابل توجهی به طرز ماهرانه ای استفاده شد و همچنین تجهیزات فنی مربوطه از جمله ویزای بین المللی، کارت اقامت کیملیک یا ترکیه، مدارک کارت اقامت، سیستم های پیشرفته و چاپگرها کشف و ضبط شد. .

وی افزود: در بررسی های بعدی مشخص شد که متهم در داخل و خارج از کشور در این زمینه بسیار فعال بوده است.

کامبیزنیا گفت: متهم به زندانی که به درستی تعیین شده بود فرستاده شد و تحقیقات بیشتر با همکاری پلیس اینترپل برای شناسایی سایر افراد مرتبط در دستور کار قرار گرفت.

READ  یک نیش این سمی ترین مار دنیا 100 نفر را می کشد! / عکس

بیشتر بخوانید:

تکمیل حصار مرز مشترک ایران و پاکستان تا سال آینده

عکس پراید له شده توسط 11 پناهجوی افغان قاچاق عزیزم

47231


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا