کارشناسی داوری ایران و کره‌جنوبی؛ پنالتی روی نوراللهی!


تیم ملی فوتبال کره جنوبی با دو گل کریستوفر بث تیم ملی ایران را شکست داد.

نوید مظفری کارشناس داوری گفت: کریستوفر بث بهترین داور استرالیایی است که این دیدار را قضاوت کرده است. او که متوجه حساسیت این دیدار شده بود در 10 دقیقه ابتدایی با اعلام کوچکترین اشتباهات سعی کرد کنترل مسابقه را در اختیار بگیرد. اعتراض دسته جمعی ملی پوشان در دقیقه 19 در صحنه مسابقه شجاع هلیل زاده کاملا بی فایده بود چرا که داور پرتاب اوت را اعلام کرد و حتی می توانست خطای بازیکن ما را اعلام کند. دقیقه 27 خطای پشت محوطه جریمه ما به درستی اعلام شد. او در این مسابقه تسلط کامل و عملکرد عالی داشت.

وی ادامه داد: این دیدار می تواند یک کلاس آموزشی برای داوران ما باشد.گل اول و دوم کره در شرایطی عالی به ثمر رسید. نه گل اول اشتباه بود و نه گل دوم. روند داوری داور استرالیایی در نیمه دوم مانند نیمه اول موفق بود. مثل همیشه ملی پوشان کشورمان بی دلیل اعتراض کردند و کارت زرد گرفتند. تیم ملی ما بارها مورد اعتراضات نادرست قرار گرفته و به همین دلیل به بازیکنان ما تذکر داده شده است. در مجموع ارزیابی بسیار خوب، منطقی و بدون خطای تیم داوری را شاهد بودیم.

نوذر رودنیل کارشناس داوری با صلاحدید داور استرالیایی گفت: همچنین در دقیقه 17 اشتباه مدافع کره ای مقابل نورالهی باید انجام می شد و باید یک پنالتی برای ایران اعلام می شد. در دقیقه 34 هلیل زاده مجبور به دریافت کارت زرد شد و قبل از گل اول کره جنوبی خطای سردار آزمون رخ داد و همان توپ تبدیل به گل شد.

READ  واکنش صیادمنش به لغو بازی با کانادا و حضور در هال‌سیتی

بیشتر بخوانید:

تست: ما باید از این شکست چیزهای زیادی یاد بگیریم

واکنش AFC به برد کره جنوبی; فریم به فریم برای ایران! عکس

جدول الف مقدماتی جام جهانی پس از باخت ایران مقابل کره جنوبی / عکس

253251


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا