چگونه تاج باعث ثروتمندتر شدن آلمانی ها شد؟


به گزارش خبرآنلاین، رئیسی ادامه می دهد: گزارش رسمی سازمان بهداشت جهانی می گوید که مردم آلمان در دوران تاجگذاری ثروتمندتر شدند. زیرا کارگران حقوق می گرفتند و آنهایی که در خانه می ماندند بیش از درآمد ماهانه خود دریافت می کردند. اما چون استراحتگاه هایشان بسته بود، پول خرج نکردند و ثروتمندتر شدند.

او می گوید: «در کشور ما مردم فقیر شدند چون حمایت نشدند. کسی نبود که از آنها حمایت کند. خوشحالم که امروز مرگ و میر به صفر رسیده است. همه گیری را نباید به صورت مقطعی دید. مرگ و میر صفر تاج نه تنها نتیجه سال ها کار حامیان سلامت، بلکه سال ها کار دانشمندان در سراسر جهان است. این موضع من و دولت نیست. موفقیت دنیاست. دنیا با یک بیماری همه گیر رو به پایان است. ناگفته نماند که افتخار این پیروزی از آن من است. این خودخواهی ما را در جهل پیچیده نگه می دارد. همه دست دادند. از چنگ گرفته تا دکتر و پرستار و وکیل و دادستان و راننده و واکسیناتور همه درگیر بودند.

معاون سابق وزیر بهداشت معتقد است: برخی اقدامات را به خوبی انجام ندادیم. تجربه جهانی SARS نشان می دهد که افسردگی مزمن 3 تا 5 سال پس از یک بیماری همه گیر بسیار زیاد می شود. افسردگی که باید انتظار داشته باشیم حداقل یکی از آشنایان از آن رنج ببرد اطرافیان و نزدیکان آن مرحوم نباید مراحل عادی عزاداری را طی کنند. بسیاری از مردم عزیزان خود را دفن کردند اما در این مراسم شرکت نکردند. روند عزاداری خوب پیش نرفت. این ممکن است عواقب روانی در آینده داشته باشد.

READ  آخرین مورد از 9 مورد مشکوک آبله

جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید.

4747


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا