چرا مادر شهره سلطانی به او ایراد می‌گیرد؟


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفتمین قسمت از برنامه نوروزی «سلام» هفتم فروردین ماه ساعت 18:45 با حضور شهره سلطانی (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) از شبکه دو سیما پخش شد.

شهره سلطانی درباره سنت هایی مانند هفت سین و نوروز گفت: طبق رسم رسمی و قدیمی ایرانیان، هر سال هفت سین توزیع می کنم و از میان اجزای این سفره سبزه را دوست دارم زیرا مرا به یاد طبیعت می اندازد. همچنین در میان سنت های نوروزی، من عاشق زیارت و عید گرفتن و عید گرفتن هستم، زیرا کار ما به گونه ای است که سرمان شلوغ است و ایام نوروز فرصت بسیار خوبی برای دیدار و بازدید است. در مورد بایرام در پنج و نیم سالگی خاله شدم و در هفت سالگی خاله شدم و از آن به بعد با اینکه جوان بودم خواهرزاده و برادرزاده بزرگتر شدم. در نتیجه به کوچکتر از خودم عیدی می دهم و به دلیل سنت حسنه هدیه دادن به بزرگترها هم به مناسبت عید نوروز عیدی می دهم، اما این سنت را که باید انجام شود دوست ندارم و خیلی دوستش ندارم…”

طبق روال برنامه های قبلی چند تصویر پخش شد و مهمان برنامه نظر خود را در مورد عکس ها بیان کرد. او می گوید: «وقتی کوچک بودم رادیو را خیلی دوست داشتم و علاقه من به رادیو انگیزه من برای موسیقی و نمایش بود، زیرا به نمایش هایی مانند «صبح جمعه با تو» و موسیقی گوش می دادم و همه اینها باعث شد به رادیو علاقه مند شوم. . این به یک هنر تبدیل شده است. من عموماً چیزهای قدیمی را دوست دارم و خاطرات زیادی از این دست دارم.»

READ  دیدگاه پیمان جبلی، دلیل اصلی جدایی هنرمندان از صداوسیماست/ بیانیه چند اتحادیه سینمایی و ویدئویی منتشر شد

او پس از نمایش عکس فرزندانش گفت: «پدرم سربازی بود، بنابراین هر کدام از بچه ها در شهر به دنیا آمدند. من هم متولد بویرنورد هستم و این عکس را خودم با لباس کرمانجی گرفته ام. من در کودکی خوش اخلاق نبودم و با دیدن این عکس اخم کردم.

تصویر بعدی به مادر این هنرمند اختصاص داشت. او که این عکس را «مادر زیبای من» نامید، گفت: مادرم قلب زیبا و بزرگی دارد و همه همکارانم مادرم را دوست دارند. او بسیار مهربان است و با اینکه پیر هستند، روابط خوبی با دیگران برقرار می کنند. آنها اهل مطالعه هستند و گاهی از من انتقاد می کنند که چرا هنوز کتابی نخوانده ام؟

57245


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا