چتر بیمه سلامت در اصفهان برای زوج های نابارور


به گزارش خبرآنلاین اصفهان، محمدحسین صفری گفت: دولت سیزدهم با رویکرد خدمت به مردم و گسترش عدالت روی کار آمد و سازمان بیمه سلامت نیمی از جمعیت کشور را با اهداف متعالی از جمله عدالت، ارتقای کیفی تحت پوشش قرار داده است. ارائه خدمات سلامت، کاهش پرداخت از جیب بیماران، اجرای ساماندهی الکترونیک و گسترش و گسترش برنامه پزشک خانواده نقش بسزایی در نظام سلامت کشور دارد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای نظام سلامت کشور، پوشش همگانی سلامت و ارائه بیمه درمانی رایگان به حدود 6 میلیون نفر از مردم فقیر و فقیر کشور، اجرای طرح پزشک خانواده شهرستان و ارائه خدمات درمانی است. خدمات به مردم بیمه سلامت از طریق پزشکان «دفتر خصوصی و بیمه درمانی ناباروری در راستای حمایت از زوج های نابارور، اجرای سیاست های جمعیتی مقام معظم رهبری و افزایش جمعیت کشور تا 90 درصد هزینه ها را پوشش می دهد.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: سازمان بیمه سلامت در راستای تلاش های سلامت کشور در راستای توسعه خدمات سلامت و تحقق عدالت در خدمات سلامت و با ارائه رایگان 6 میلیون نفر از هموطنان بدون بیمه دهک های کم درآمد گام برداشته است. . آنها به کاهش قابل توجه پرداخت های از جیب خود کمک کرده اند. در استان اصفهان 170 هزار نفر از دهک های کم درآمد تحت پوشش این بیمه هستند.

راه اندازی پزشک خانواده شهری و سامانه راهنمایی الکترونیکی

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات موثر دولت سیزدهم برای عمر کوتاه خود ایجاد پزشک خانواده شهری و سامانه ارجاع الکترونیکی است. بر اساس تبصره 17 قانون بودجه و در راستای استانداردسازی ارائه خدمات و گسترش نظام ارجاع و پزشک خانواده در صندوق بیمه سلامت همگانی، طرح پزشک خانواده شهرستانی از دی ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است و هم اکنون همه بیمه شده برای حداقل ویزیت از خدمات پزشک خانواده در بخش خصوصی استفاده کنید.

READ  بازار آب در قزوین به صورت پایلوت اجرا می شود

یکی از اعضای کمپ جوانان به قانون جوانان برای جمعیت نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای این قانون در دستور کار دولت سیزدهم برای دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری، چتر بیمه سلامت به ناباروران کشیده شد. زوج ها. “

صفاری افزود: با پوشش 10 مورد خدمات تخصصی درمان ناباروری و پرداخت هزینه خدمات درمان ناباروری تا 90 درصد علاوه بر حفظ و افزایش سلامت خانواده و مادر و کودک، سلامت نوجوانان و جوانان نیز محقق می شود.

وی در خصوص اجرای طرح نسخه الکترونیک در کشور گفت: سازمان بیمه سلامت در کنار حرکت نظام های سلامت جهانی به سمت دولت الکترونیک و اجرای دولت الکترونیک تمام تلاش خود را بر ایجاد الکترونیک متمرکز کرده است. -دولت. سازمان بهداشت فرم الکترونیکی پذیرفته و پردازش می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: رونوشت‌ها و نسخه‌های الکترونیکی بخشی از پرونده الکترونیک سلامت است که باید علاوه بر تکمیل سامانه‌های نسخه‌نویسی برای بحث «سوابق سلامت و همچنین امضای الکترونیکی پزشکان» مورد توجه قرار گیرد. الکترونیک می تواند با افزایش سرعت، دقت و کیفیت خدمات در درمان و القایی منجر به ارتباط بهتر در زمینه درمان بین پزشکان، داروسازان، بیماران و شرکت های بیمه و بیمه تکمیلی شود.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا