پیش بینی هوای تهران تا پایان هفته؛ آیا هوا در پایتخت سرد می شود؟

بر اساس آخرین نقشه ها و مدل های پیش بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده باران در ارتفاعات، برف پراکنده و در ساعاتی مه و در شب به تدریج کاهش ابر پیش بینی می شود. .

فردا (25 آذرماه) با خروج سامانه بارشی از منطقه، به تدریج از پوشش ابر کاسته می شود و به دلیل عدم وزش باد قابل توجه در مناطق پرجمعیت، غلظت آلاینده ها افزایش یافته و کیفیت هوا بدتر می شود.

با توجه به تداوم هوای سرد تا چند روز گذشته، هفته یخبندان در نواحی شمالی این بخش به ویژه در ارتفاعات و جاده های کوهستانی پیش بینی می شود و حداکثر افزایش دما از امروز تا جمعه (24 دی-15 دی ) پیش بینی می شود. 18).

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه دماوند با کمینه دمای 7- درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته ثبت شد.

آسمان شهر تهران فردا (25 آذر) نیمه ابری تا نیمه ابری، در نقاطی وزش باد ملایم و در ساعات ایزوله مه رقیق با کمینه دمای یک و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (26 آذر) پیش بینی می شود. صاف تا نیمه ابری و در ساعات جداگانه مه محلی با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

پیش بینی هوای تهران تا پایان هفته؛  آیا هوا در پایتخت سرد می شود؟

بیشتر بخوانید:

271 233


منبع

READ  ترفندهای ساده برای آب کردن چربی های شکم
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا