پیش بینی قیمت طلا افزایش یافته است


بیت کوین با تنش های ژئوپلیتیک اخیر و فروش ارزهای دیجیتال، به زیر 28000 دلار و کاهش قیمت سهام بسیار شکننده شده است. بزرگترین ارز دیجیتال جهان به ارزش بازار در تلاش است تا به بیش از 30000 دلار برسد.

در نتیجه، سرمایه گذاران از ورود مجدد به بازار ارزهای دیجیتال، علیرغم بازدهی بالاتر آن در گذشته، می ترسند. سرمایه گذاران ترجیح می دهند هیچ ریسکی نکنند و به دنبال انواع جدیدتر سکه های پایدار با پشتوانه کالاهای واقعی مانند طلا باشند.

یکی از نگرانی های اصلی بسیاری از تازه واردان به ارزهای دیجیتال این است که توسط هیچ چیزی پشتیبانی نمی شوند و تنها در یک صفحه نمایش هستند. بنابراین اتصال آنها یا اتصال آنها به یک محصول واقعی تا حدی منطقی است. برخی از پروژه های طلاکاری شده به سرمایه گذاران در حوزه ارزهای دیجیتال قول ثبات داده اند و به قول خود عمل کرده اند.

نشان داده شده است که طلا یک پوشش محافظ در برابر تورم و جایگزین بهتری برای دوستداران کریپتو است که می‌خواهند در گزینه‌های با ثبات‌تر و مطمئن‌تر از سکه‌های ثابت فیات سرمایه‌گذاری کنند. کارشناسان پیش بینی می کنند که ذخایر طلا طی سه سال آینده 10 برابر افزایش یابد. علاوه بر این، برآورد طلای وال استریت برای سال 2022 صعودی است.

تحلیلگران گلدمن ساکس اخیرا پیش‌بینی خود را برای قیمت طلا افزایش دادند و پیش‌بینی کردند که این فلز از 1950 دلار به حدود 2300 دلار تا 2400 دلار در هر اونس خواهد رسید.

دانیل بریسمن، تحلیلگر Commerzbank می گوید: طلا همچنان به عنوان یک پناهگاه امن مورد تقاضای زیادی است. طلا یک دارایی بسیار قابل مبادله و یک فروشگاه با ارزش جهانی است که آن را به انتخابی ایده آل برای توکن تبدیل می کند.

READ  امکان بازپرداخت تدریجی اقساط وام مسکن فراهم شد

223227


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا