پولیتیکو: پوتین در اوکراین پیروز شد

در این بیانیه آمده است: «اگر فکر می کنید روسیه در این نبرد پیروز نمی شود، به خاطر داشته باشید که درآمد ماهانه صادرات گاز مسکو نسبت به سال گذشته سه برابر شده است. مارین لوپن، نامزد حزب راست افراطی مجمع ملی فرانسه، که در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد، رهبری یک بلوک سیاسی طرفدار روسیه را بر عهده دارد و رهبران غربی برای متقاعد کردن ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای حل و فصل اختلافات با روسیه وارد میدان می شوند. اوکراین. مسکو می شود.

کارل نچامر، صدراعظم اتریش، اولین رهبر غربی بود که از زمان حمله روسیه به اوکراین، شخصاً با پوتین در مسکو دیدار کرد. نهامر همچنین با ولادیمیر زلینسکی رئیس جمهور اوکراین در کیف دیدار کرد.

صدراعظم اتریش گفت جنگ روسیه باید متوقف شود. وی همچنین خواستار ایجاد کریدورهای بشردوستانه، آتش بس و تحقیق کامل درباره جنایات جنگی در اوکراین شد.

پولیتیکو تاکید کرد که اتریش با روابط تجاری تاریخی خود با روسیه، نسبتا نزدیک به مسکو تلقی می شود.

در ایالات متحده، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، دیداری مجازی با نارندرا مودی، نخست وزیر هند برگزار کرد تا به بی طرفی دهلی نو در مورد تهاجم روسیه به اوکراین پایان دهد.

این مقاله به توصیف انتخابات ریاست جمهوری فرانسه می پردازد و خاطرنشان می کند که مارین لوپن و امانوئل ماکرون، دو نایب قهرمان، هر دو خود را در میانه تهاجم روسیه به اوکراین انداختند، اما به روش های مختلف.

ماکرون سعی کرد خود را یک صلح طلب معرفی کند، اما لوپن شرط بندی سیاسی قوی تری انجام داد و متوجه شد که تهاجم فشار بسیار پرهزینه ای بر فرانسه وارد می کند.

READ  جزئیات پرتاب اولین موشک اولتراسونیک بدون توقف روسیه در اوکراین

پولیتیکو با اشاره به پوتین به عنوان برنده جنگ اقتصادی گفت: “تحریم ها شروع به آسیب رساندن به روسیه کرده اند، اما تصویر بسیار تیره ای وجود دارد.”

بانک جهانی پیش بینی می کند که اقتصاد اوکراین تا سال 2022 به میزان 45 درصد کاهش خواهد یافت که چهار برابر انقباض 11 درصدی روسیه است. بدترین سناریویی که این بانک مدلسازی کرده است، کاهش ۷۵ درصدی تولید ناخالص داخلی اوکراین است.

همچنین مقایسه درآمدهای گاز روسیه نشان می دهد که صادرات این کشور در حال افزایش و قیمت ها نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

در ژانویه 2022، روسیه 9.5 میلیارد دلار از خطوط لوله گاز درآمد داشت، در مقایسه با 3.4 میلیارد دلار در سال قبل و 1.3 میلیارد دلار دیگر از صادرات گاز طبیعی مایع (LNG). جی برنده شد

صادرات گاز روسیه به ارزش 10.8 میلیارد دلار برای اولین بار 10.1 میلیارد دلار از صادرات نفت پیشی گرفت.

اگر خطوط لوله در معرض تحریم انرژی قرار گیرند، ماهانه 3.5 میلیارد دلار برای خزانه داری روسیه هزینه خواهد داشت.

311311


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا