پرسپولیس شده آتلیه عکاسی! – خبرآنلاین


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سپرش حیدری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد و ناکامی پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال شرایط خوبی نداشت. انواع ضربه ها به این تیم وارد شد. آنها هر کاری کردند تا این تیم قهرمان نشود. آنها از تکرار عدد شش می ترسیدند. آنها می توانند کاری کنند که پنجره نقل و انتقالات بسته بماند. واریز پول به حساب بازیکنان خارجی پرسپولیس که باز هم هیچ کاری نکردند. حتی اولین لیست گل محمدی را هم نگرفتند.

وی افزود: این باشگاه مدت هاست که هیچ هیات مدیره و مدیرعاملی نداشته است. باشگاه پرسپولیس جایی است مثل آتلیه که تعدادی از بازیکنان در آن عکس می گیرند و پس از ضربه زدن به تیم و ایجاد بدهی های مختلف، جای خود را به دیگری می دهند. یکی از دلایل قهرمانی همیشگی پرسپولیس، ثبات بازیکن و کادر فنی بود. اما در آن یکی دو سال مثلث دفاعی سرخ ها یعنی احمد نورالهی، شجاع خلیل زاده و کنعانی ها به راحتی از دست رفت. باشگاه می توانست زودتر بازیکنان را تمدید کند، اما این کار را نکرد. این بازیکنان باید در ابتدای فصل تمدید شوند زیرا در پایان فصل پیشنهادات بهتری برای آنها وجود دارد. در تمام دنیا اینطور است.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: لیست اول محمدی را نگرفتند و لیست 3 یا 4 تایی را گرفتند، در این بازار اگر بازیکن 100، 80 داشته باشید بعید است که 40 گل دریافت کنید. یک بازیکن خوب را به دیگری می دهد. اما پرسپولیس به راحتی بازیکنان خوب خود را به حراج گذاشت. با این روند این قهرمانی دیگر تکرار نمی شود. حتی کار به جایی رسیده بود که دیگر اجازه ورود هواداران پرسپولیس را نمی دادند. اگر تیم های دیگر این مجوز را داشتند. هواداران پرسپولیس 50 درصد قدرت این تیم هستند.

READ  استقلال موقعیت داشت؛ پرسپولیس برنده به رختکن رفت

حیدری عملکرد ضعیف مدیریت باشگاه را اینگونه ارزیابی کرد: در حال حاضر علاوه بر بزرگسالان شاهد مدیریت بسیار ضعیف آقای درویش و سایرین در آکادمی پرسپولیس هستیم. در این راه دارند پرسپولیس را خراب می کنند. ضمن اینکه ما در فصل گذشته مهدی ترابی را در بهترین لحظه ممکن از دست دادیم و درآمدی کسب نکردیم. علاوه بر درآمد، حدود 40 تا 50 میلیون نفر با این تیم زندگی می کنند. تغییر بازیکنان و سایر عناصر باید برنامه ریزی شود. این فصل هنوز تمام نشده، کسی فکر کرده که اگر آقای ایکس این کار را نکند، چه کسی جایگزین او می شود؟ آیا تامین مالی می شود؟ اگر پیشروی بازیکنان آماده نباشد، اصلا در تیم حضور نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

پیشکسوت پرسپولیس که با رادیو ورزش صحبت می کرد با بیان اینکه ساختمان های دو تیم در محل مسکونی است، گفت: متأسفانه وقتی برای اولین بار به باشگاه می روید انگار اشتباه کرده اید و وارد یک شرکت عادی شده اید. حوزه. سرمایه در اختیار آنها نیست. اگر به باشگاه ذوب آهن نگاه کنید، زمین خوب، دفتر بزرگ و ورودی زیبا دارد. این دو تیم اگر منابعشان یک جا بود و بحث خصوصی سازی می کردند، اتفاق نمی افتاد. بیشتر آنها دوستان خود را به باشگاه های پایتخت می فرستند.

سپه حیدری با اشاره به عملکرد و رفتار گل محمدی و کادر فنی خاطرنشان کرد: وقتی تیمی شکست می خورد قطعا کادر فنی اشتباه می کند. گل محمدی چون مردی بسیار محجوب است انتظار رفتار دیگری از او نداریم. در ابتدای نیم فصل فشار روی او به قدری زیاد شد که شاهد یک سری رفتارهای او بودیم. بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، پرداخت نشدن پول بازیکنان و اشتباهات داوری به سود تیم حریف از جمله این فشارها بود. در یک مقطعی در دربی از خود بیخود شد و دیگران نباید اجازه چنین رفتاری را می دادند. چون هم به یحیی گل محمدی ضربه زدند و هم به تیم. اگر او در ابتدای فصل به اندازه سایر مربیان سر و صدا می کرد، شاید شاهد چنین اتفاقی نباشیم. حتی این رفتار حواس یحیی و تیم را پرت کرد.

READ  جدال حساس کاپیتان تیم ملی با آقای خاص

او در مورد آنچه برای فوتبال می افتد گفت: «یحیی خیلی اذیت شد. بازیکنان خوب او به راحتی از تیم جدا شدند. اینها همه دلایلی است که باعث می شود مربی از نظر روحی ناراحت شود. نباید فراموش کرد که همین مرد پرسپولیس را به فینال آسیا رساند و دو قهرمانی برای این تیم به دست آورد. البته همه تیم ها نمی توانند در تمام فصول قهرمان شوند. نیمی از تیم و تاثیرگذارترین بازیکنان در جریان قهرمانی مصدوم شدند. غیبت سیدجلال حسینی، عیسی آل کثیر، امید عالیشاه، وحید امیری از جمله افراد تاثیرگذار این تیم بودند. ابزار بازیکن بازیکنان او هستند. فکر می کنم گل محمدی و هواداران تیم خیلی اذیت شدند. اما باز هم او معصوم نبود.

257 251


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا