پایان دعوای خانوادگی در شب یلدا / نخواستم همسرم را بکشم، نمی دانم چرا خفه اش کردم


مادرشوهر مقتول که تصادف مرگبار را به اورژانس و پلیس اطلاع داده و خودش به آنجا مراجعه کرده بود به پلیس گفت: امشب به مناسبت شب یلدا پسرم، عروسم و 2 قرار بود نوه ها به خانه ما بیایند اما نوه ام زنگ زد و در حالی که گریه می کرد و نگران بود گفت پدر و مادرش دوباره با هم دعوا کردند و پسرم عروسم را با روسری خفه کرد و با خوردن چند قرص خودکشی کرد.
زمانی که به دستور دادگاه جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد، جسد نیمه زنده شوهرش نیز به سرعت به بیمارستان منتقل شد که با وجود وخامت حالش از مرگ نجات یافت.
وی در توضیح این ماجرا گفت: مدتی بود که به همسرم مشکوک بودم و فکر می کردم چیزی را از من پنهان می کند، شب یلدا به خانه مادرم می رفتیم که او دوباره طوری رفتار کرد که نتوانستم جلوی خودم را بگیرم. و ناگهان با روسری دور گردنم او را خفه کرد و وقتی به هوش آمدم دیدم که دیگر نفس نمی‌کشد و تصمیم به خودکشی گرفتم و زنده ماندم.
متهم پس از اظهارات وی جهت احراز سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان این سازمان پس از بررسی های لازم در گزارشی مسئولیت اعمال و رفتار متهم را در حین ارتکاب جرم اعلام کردند. جرم. با تکمیل تحقیقات و گزارش پزشکی قانونی و پلیس آگاهی، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

درخواست انتقام از والدین مقتول
در ابتدای جلسه دو دختر مقتول که در روز حادثه شاهد قتل مادرشان بودند، یکی پس از دیگری در جایگاه حاضر شدند و گفتند: هنوز در شوک حادثه دلخراشی هستیم که ما را ویران کرد. زندگی می کند. آن شب بعد از کشتن مادرمان، پدرم مقداری قرص خورد و سپس به رگ دستش زد. او ما را تهدید کرد که تا زمانی که بمیرد به کسی نگوییم، اما ما به پدربزرگ و مادربزرگ گفتیم. اگر آن شب آمبولانس به موقع نمی آمد، پدرمان فوت می کرد و هیچکس برایمان باقی نمی ماند. الان هم با اینکه خیلی از دست او ناراحتیم، دست از انتقام برداریم و او را ببخشیم.
سپس والدین مقتول به جایگاه رفتند و خواستار قصاص داماد خود شدند.
متهم سپس در دفاع از خود گفت: ما مدام با هم دعوا کردیم تا اینکه شب یلدا آماده رفتن به خانه مادرم شدیم که دوباره مشاجره بین ما شروع شد.
ذهن من همیشه درگیر بود. فکر می کردم همسرم به من خیانت می کند، به همین دلیل ناگهان عصبانی شدم و او را خفه کردم. من نمی خواستم او را بکشم، شرمنده ام و از پدر و مادر همسرم طلب بخشش می کنم. من عاشق همسرم بودم، بنابراین می خواستم خود را بکشم تا من هم بمیرم. پس از اظهارات متهم و وکیل وی، قضات برای صدور حکم وارد دادگاه شدند.

READ  خودسوزی یکی از مشتریان ناراضی اداره صمت در شهرستان بم

23302


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا