وعده محسن رضایی: قیمت‌ها در ماه‌های آینده کنترل می‌شود


محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار در وزارت کشور با اشاره به برگزاری اولین جلسه معاونین اقتصادی استان ها گفت: کنترل قیمت و بهتر و مدیریت کارآمد، رواج یارانه ها، استفاده صحیح از سند بودجه و موضوع تورم در کشور و غیره.

وی افزود: در بودجه امسال حدود 200 میلیارد تومان برای تولید و اشتغال پیش بینی شده است که تصمیم گیری و تخصیص این منابع در استان ها بر عهده استانداران است.

رضایی تصریح کرد: امروز رونق تولید کشور نیازمند حمایت است و استانداران باید این منابع را به درستی تخصیص دهند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه تورم از نزدیک به 50 سال پیش وارد اقتصاد ایران شد، گفت: اقتصاد ایران یکی از اقتصادهای تورم زا در جهان است و از 10 سال قبل از پیروزی انقلاب با این تورم مواجه بوده ایم در حالی که در این 50 الف. تورم امسال 2 درصد بود.

وی بیان کرد: در این جلسه بحث مقابله با تورم در ماه های آینده در اولویت دستور کار دولت قرار گرفت و از استان ها نیز برای تقویت تولید کمک خواسته شد که می تواند در کنترل تورم موثر باشد.

رضایی گفت: در این دولت از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم، همانطور که ایران در سیاست خارجی خود با غرب و برجام جدی است، باید از دیگر ظرفیت‌های سیاست خارجی ایران در آسیا و کشورهای منطقه نیز استفاده کرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: در این جلسه به استفاده از همه ظرفیت های سیاست خارجی و اقتصادی کشور، نیروی انسانی و ورود مردم به اقتصاد پرداخته شد و بدون مشارکت مردم در اقتصاد نمی توان کارهای بزرگی انجام داد. .

READ  قیمت جدید انواع دیسک ترمز اعلام شد

آینده اقتصاد ایران قابل پیش بینی است

وی ادامه داد: با تمهیدات انجام شده در ستاد تنظیم بازار انتظار داریم کنترل قیمت ها در ماه های آینده بسیار بهتر از اردیبهشت و خرداد باشد و از این آشفتگی بازار جلوگیری شود.

رضایی اعلام کرد: اقتصاد آینده ایران اقتصادی قابل پیش بینی خواهد بود.

223227


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا