وزیر ارشاد: همه باید به مجوز برگزاری کنسرت‌ها، احترام بگذارند


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در برنامه جبهه اول که شب گذشته (یکشنبه 26 اردیبهشت) از سیما پخش شد، درباره قاچاق فیلم و لغو چندین کنسرت در کشور صحبت کرد. شبکه خبر.

اسماعیلی در پاسخ به سوال مهدی مهدی گلی مجری برنامه مبنی بر مشکل قاچاق فیلم، توضیح داد: ما کاملا مطمئن هستیم که در این روند هیچ سرقت فیزیکی یا لو رفتنی از نسخه اصلی فیلم صورت نگرفته است. برای یکی دو فیلمی که این کار را کردند، بلافاصله از سازمان سینمایی توضیح خواستیم. به نظر می رسد این سرقت از طریق اسکرین شات انجام شده است. من فکر می کنم ما باید این را کنار هم بگذاریم. در حال بررسی طرحی هستیم تا با استفاده از شرکت های دانش بنیان و فناوری های نوین امکان این نوع سرقت ها را به طور کامل از بین ببریم.

وزیر ارشاد در بخشی دیگر از این برنامه با بیان اینکه لغو برخی از کنسرت ها در استان ها با وجود اینکه مجوز قانونی داریم، گفت: درخواست ما این است که همه مجوزهای وزارت فرهنگ را رعایت کنند. یک آقا یا گروهی می گویند اگر اتفاق بیفتد اتفاقی می افتد; زود قضاوت نخواهید کرد. ما نمی توانیم چیزی را که در آینده اتفاق می افتد از قبل حل و فصل کنیم، اما وظیفه ماست که اجازه ندهیم اتفاق ناخوشایندی بیفتد. حتما این موضوع را پیگیری خواهم کرد.»

5757


منبع

READ  شقایق فراهانی در سریال «عقرب عاشق»/ عکس
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا