ودیعه جدید باید توسط صاحبان واحد خوانده شود

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاینمعاون توسعه فناوری و نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پس از اقدامات بعدی برای تسریع در روند پرداخت سود سهام در اولین روزهای تیرماه در گفتگو با خبرنگار ایرنا از پرداخت فاز سوم این شرکت خبر داد. سود سهام باقیمانده سرمایه تا پایان تیرماه کرد: بر اساس آخرین آمار حدود یک میلیون و 800 هزار نفر از مشمولان سهام عدالت به دلیل ارائه نکردن شماره شبا سود دریافت نکردند.

بر اساس آخرین پیگیری ها، قرار است مرحله سوم پرداخت سود سرمایه از روز یکشنبه 11 مرداد ماه آغاز شود و تنها افرادی که تا ساعت 24 روز جمعه اطلاعات خود را در سامانه سجام تصحیح کرده باشند، از دریافت این سود بهره مند می شوند. بهتر است افرادی که نسبت به اصلاح شماره شبای خود اقدامی نکرده اند در اسرع وقت نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

بر اساس این خبر، تاکنون حدود 75 هزار نفر برای دریافت سود سهام عدالت، شماره شبای خود را تغییر داده اند.

ودیعه جدید باید توسط صاحبان واحد خوانده شود

آیا بازماندگان سود سهام دریافت کردند؟

تاکنون دو نوبت سود به حساب بازماندگان واریز شده است و بر اساس آمار ارائه شده در نوبت اول و دوم، 307 و 200 هزار نفر مشکلات حساب بانکی معتبر خود را رفع و سود سالانه 1398 خود را دریافت کرده اند. و 1399 به ترتیب.

مشمولان سهام برای عملکرد سال 1398 حدود یک میلیون و صد هزار تومان برای سهام یک میلیون تومانی و حدود 580 هزار تومان برای سهام 532 هزار تومانی دریافت کردند.

READ  سایت سیستم اشتراک گذاری خودرو همچنان از کار افتاده است

در این میان افرادی بودند که از عدم ارائه شماره حساب معتبر متاثر شده و با تأخیر در دریافت سود خود اقدام کردند و در همین راستا شرکت سپرده گذاری مرکزی بارها با انتشار پیام های مختلف به این افراد تذکر داد تا این افراد به اطلاعات جامع مراجعه کنند. مشتریان (سجام) باید ثبت نام و احراز هویت و در لیست پرداخت آتی شرکت سپرده گذاری مرکزی قرار گیرند.

در ادامه چنین اقداماتی، شرکت سپرده گذاری مرکزی اواسط خردادماه امسال اعلام کرد که این شرکت در سال جاری چندین بار پرداخت سود سهام عدالت را در دستور کار خود قرار داده است، اما برای تحقق چنین رویدادی لازم است مشکل را در اسرع وقت حل کنید سال های 1398 و 1399 بود.

223227


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا