واکنش پلیس به رقص دسته جمعی زنان در پل روگذر کرمانشاه


سرهنگ حسن حیدری رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه امروز در نشست با خبرنگاران گفت: پس از انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی که در آن سه زن بر روی یکی از پل های عابر پیاده شهر کرمانشاه به رقص و حرکات موزون پرداختند، موضوع در دستور کار قرار دارد

وی ادامه داد: از آنجایی که این اقدام موجب جریحه دار شدن عفت عمومی جامعه شده و برخورد با این معضل یکی از مطالبات شهروندان کرمانشاهی بوده است، تیمی از ماموران امنیت عمومی پلیس آگاهی اقدامات همه جانبه ای را برای شناسایی عاملان این رقص آغاز کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی هر سه عامل رقص و حرکات موزون شدند و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و رعایت موازین شرعی و قانونی، این افراد دستگیر شدند.

وی به مناسبت تشکیل پرونده در این رابطه از معرفی سه نفر دستگیر شده برای صدور احکام لازم به دستگاه قضایی خبر داد.

وی از برخورد قاطع پلیس با هرگونه ناهنجاری و اقدام خلاف شرع و قانون خبر داد و گفت: اجازه نخواهیم داد عده ای در شهر شهید پرور کرمانشاه به شئونات اخلاقی و هنجارشکنی زیر پا بگذارند و عفت عمومی را جریحه دار کنند.

* پلمب محل مهمانی مختلط در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه در ادامه از سالن پلمب باغ که محل برگزاری مهمانی مختلط دختر و پسر بود خبر داد.

حیدری تصریح کرد: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن چند دختر و پسر با هم میهمانی و پایکوبی می کنند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

READ  روایت ایرنا از "شهادت" پلیسی که توسط "پسر عموی مادر کیان پیرفلک" به عمد زیر گرفته شد + عکس سروان. قنبری

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با هدف ایجاد فضای نارضایتی در بین مردم شهیدپرور کرمانشاه و همچنین پاسخگویی به مطالبه عمومی جامعه برای برخورد با چنین مواردی نسبت به شناسایی محل برگزاری جشن مختلط اقدام کردند.

حیدری تصریح کرد: با شناسایی محل برگزاری پارتی مختلط که موجب جراحت عفت عمومی شده بود، ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی نسبت به پلمب آن اقدام کردند.

این پلیس در رابطه با تشکیل پرونده برای نگهبان باغ تالار محل برگزاری جشن، از اعزام به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان از برخورد قاطع پلیس با هرگونه نابهنجاری و خلاف شرع و شرع خبر داد و گفت: اجازه نخواهیم داد عده ای در شهر شهید پرور کرمانشاه به شئونات اخلاقی و هنجارشکنی زیر پا بگذارند و عفت عمومی را جریحه دار کنند.

بیشتر بخوانید:

چه بپذیریم چه نپذیریم، آنهایی که حجاب دارند، حرامزاده های تربیتی این نظام هستند

“ایستگاه های عشق” در مترو تهران “خواهرم، دوست آسمانی خود را انتخاب کن”

233231


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا