واکنش نجیب بارور، شاعر افغانستانی، به حمله به سه طلبه در حرم امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نجیب برور شاعر افغانستانی با انتشار مطلبی در تاریخچه خود در اینستاگرام به حمله تروریستی در حرم امام رضا (ع) واکنش نشان داد.

او پس از تسلط طالبان بر افغانستان به ایران آمد. انگیزه این امر هنوز مشخص نیست، اما هر آنچه در پیش است ایجاد سوء تفاهم بین دو ملت است. در محکومیت این اقدام تروریستی، من اصرار دارم که چنین مواردی را نباید به عاملان آن مرتبط کرد، نه تروریست، نه خانواده و نه ملتی وجود دارد. در این شرایط سخت که شش میلیون افغانی در ایران زندگی می کنند، انواع و اقسام شورش ها برای آلوده کردن جو ایجاد می شود.
انتظار دارم این پرونده جنایی از دید یک فرد بررسی شود. مردم افغانستان پیوندهای عمیق و تاریخی با مردم ایران دارند که در رگ و ریشه ما نفوذ کرده است. نگذارید شیاطین شورش های قدیمی را در میان ما زنده کنند. این شرم آورترین اقدام تروریستی است که فقط در ذهن بردگان اطلاعاتی رخ می دهد. “مردم در این جغرافیا هزاران سال مشترک هستند و یک برادر هرگز به برادر دیگر حمله نمی کند!”

روز گذشته (سه شنبه 18 فروردین ماه) سه دانش آموز حاضر در صحن رسول اکرم (ص) حرم رضوی بر اثر حمله تروریستی یک تبعه خارجی که یکی از آنها شهید بود مورد ضربات چاقو قرار گرفتند.

5757


منبع

READ  حمله آزیتا ترکاشوند به ترانه علیدوستی: تو تابعیت کشور دیگری را داری/ میلیارد میلیارد دستمزد گرفتی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا