واکنش مدیر تیم‌ملی به ماجرای برکناری اسکوچیچ


حمید استیلی در خصوص شرایط نهایی تیم ملی گفت: ضمن قدردانی از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی که تیم ملی را در سفر به کره جنوبی همراهی و حمایت کرد، باید بگویم که راه زیادی را طی کرده ایم و امیدوارم بازیکنان این تیم را همراهی کنند. برای تمرین فردا با استراحت کافی آماده خواهد شد.”

وی افزود: خوشبختانه نتیجه تست تمامی اعضای تیم از جمله من منفی است و مشکلی برای بازی نداریم. امیدواریم از فردا تمرینات خود را خوب و با نشاط در مشهد آغاز کنیم و برای دیدار مقابل لبنان آماده شویم.

مدیر تیم ملی فوتبال افزود: متاسفانه در 24 ساعت گذشته مواردی مطرح شده که به نفع تیم ملی نیست و برخی شایعات کذب تمرکز تیم را تحت الشعاع قرار داده است. فدراسیون فوتبال از زحمات تمامی اعضای تیم به ویژه بازیکنان و اعضای کادر فنی قدردانی می کند. فدراسیون از مربی و بازیکنان حمایت می کند و به خوبی می دانیم که در این مدت برای رسیدن به جام جهانی تلاش زیادی کردند. نباید در آستانه بازی با لبنان از شکست آسیب ببینیم و سوالات اشتباهی را مطرح کنیم. در شرایطی که تیم ما همچنان می تواند صدر جدول را به دست آورد و باید با اقتدار در دیدار پایانی لبنان را شکست دهیم.

استیلی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: اسکوچیچ و اعضای مدیریت و کادر فنی تیم در تلاش هستند تا با ریکاوری فنی و روحی مناسب برای دیدار مقابل لبنان آماده شوند و بازی را با یک بازی خوب به پایان برسانند.

READ  فنایی به جای مشورت من را بلاک می‌کند!

بیشتر بخوانید:

مقابل کره جنوبی خیلی بد بازی کردیم

هازارد دوباره تحت عمل جراحی قرار می گیرد

علی دایی جانشین اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال؟ عکس

253251


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا