هواپیمایی که پس از ۵۳ سال از ناپدید شدن دوباره پیدا شد!

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلایناین یک روز عادی دیگر برای هواپیمای بریتانیایی موسوم به “استارداست” بود که در حال آماده شدن برای عزیمت به سانتیاگو، شیلی بود. در 2 اوت 1947، حدود ساعت 5:40 بعد از ظهر، خلبانان با برج کنترل فرودگاه سانتیاگو تماس گرفتند تا هشدار دهند که آنها نزدیک هستند. به طور معمول، خلبانان 10 دقیقه قبل از فرود با برج مراقبت تماس می گیرند. اما ناگهان یک سیگنال رادیویی با کد مورس دریافت می کنند که فریاد می زند “ETA 17:45 STENDEC”.

مشاهده اطلاعات بیشتر:

افتتاح تونل عظیم 115 ساله در قلب آبشار نیاگارا برای گردشگران/عکس

اعتراف جنجالی کارمند سابق اپل در مورد آنچه در این شرکت می گذرد!

عکس ظاهر و مشخصات خودرویی که جایگزین 206 می شود

هواپیمایی که پس از 53 سال ناپدید شدن دوباره پیدا شد!

این آخرین پرواز CS59 در آن تاریخ بود. در ساعت 5:50 بعد از ظهر هواپیما هیچ جا پیدا نشد، بنابراین برج رادیویی تأیید کرد که حتماً برای پرواز اتفاقی افتاده است. یک تیم جستجوی ویژه برای جستجوی بقایای هواپیما در مسیر پرواز CS59 اعزام شد. پس از ماه‌ها جستجو، گروه ضربت تسلیم شد و پرواز CS59 را به‌عنوان راز دیگری باقی گذاشت، بدون سرنخ یا سرنخ. رسانه ها شروع به پخش شایعاتی در مورد این هواپیما کردند که اتفاقی توسط برخی از قدرت های الهی یا حتی بیگانگان و فرازمینی ها رخ داده است.

یک ظهور

تیم جستجو از سال 1947 به دنبال این منطقه خاص بود، اما چیزی ندیده بود. همچنین به این دلیل بود که کوه های آن منطقه همه پوشیده از برف بود. اما پس از 53 سال، گروهی از کوهنوردان لاشه هواپیما را در کوه های توپونگاتو در آرژانتین پیدا کردند. تیمی از کارشناسان برای تجزیه و تحلیل لاشه هواپیما برای شناسایی هواپیما آمدند.

READ  عکس | جک شیطان سبز را به بازار ایران می فرستد؟

در آن زمان چیزی به نام جعبه سیاه برای هواپیما اختراع نشده بود. با این حال، محققان توانستند با استفاده از شماره سریال یکی از موتورها تأیید کنند که این پرواز CS59 است.

این هواپیما در مسیر برف سنگینی گرفت و به دلیل دید ضعیف به کوه سقوط کرد. توزیع هواپیما نشان داد که مستقیماً روی کوه فرود آمده است. در اثر سقوط، بهمن عظیمی رها شد و همه اجساد را زیر برف مدفون کرد.

به همین دلیل تیم جستجوی سال 1947 نتوانست چیزی پیدا کند زیرا همه اجساد زیر دو متر برف پنهان شده بودند. دلایل سقوط هواپیما در کوهستان فقط حدس و گمان های کارشناسی است زیرا همانطور که قبلا ذکر شد هواپیما جعبه سیاه نداشت و این فرضیات به صورت میدانی و جغرافیایی بیان شده است، بنابراین ما هرگز دلیل یا شکست دقیق آن را نمی دانیم. باعث سقوط هواپیما شد.

227321


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا