هشدار نارنجی هوا برای ساکنان تهران/نیاز به مراقبت بیشتر در سفرهای درون شهری


اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به ناپایداری موضعی و افزایش ابر همرفتی، بارش باران و رعد و برق، وزش باد شدید گاهی اوقات بسیار شدید موقتاً و در نقاط مستعد گرد و غبار و تگرگ از یکشنبه تا دوشنبه (21 تا 22) هشدار داد. خرداد) به ویژه در نواحی شمالی و ارتفاعات استان تهران.

در نتیجه این خطر جوی، بارش باران و رعد و برق، تگرگ در ارتفاعات و مناطق مستعد، وزش باد شدید و گاهی بسیار شدید، گرد و غبار در مناطق مستعد در بعدازظهر و اوایل شب، احتمال ریزش سنگ از کوه و آبگرفتگی معابر ارائه شده است.

سازمان هواشناسی به منظور کاهش خسارات و خطرات ناشی از این شرایط جوی، پرهیز از هرگونه تردد و توقف در حاشیه سواحل و بستر رودخانه‌ها، احتیاط در تردد درون و برون شهری، پرهیز از فعالیت‌های کوهستانی، خودداری از چرای دام در مناطق مرتفع را توصیه کرد. صاعقه، استحکام سازه ها به طور موقت توصیه می شود در مناطق مرتفع مانند داربست و آمادگی امدادگران مستقر نشوند.

در هشدار نارنجی سازمان هواشناسی، یک پدیده جوی پیامدهای منفی و خسارات احتمالی پیش بینی شده است. هشدار نارنجی برای آماده سازی دستگاه های مسئول برای مقابله با یک رویداد مضر صادر می شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی هوای تهران تا سه شنبه

35236


منبع

READ  ربودن یک پورشه در حال رانندگی در خیابان فرشته تهران
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا