نکاتی درمورد خرید پارتیشن های اداری

اگر قصد خرید پارتیشن اداری را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. به طور کلی می توان گفت که نکات خرید پارتیشن متفاوت است و به نوع و طرح های موجود در بازار بستگی دارد، اما در زیر نکات کلی در مورد نحوه خرید پارتیشن اداری آورده شده است.

نکاتی برای خرید پارتیشن اداری

پارتیشن بندی از هر نظر مقرون به صرفه است و این امکان را به شما می دهد که تا حد امکان راحت جابجا شوید.

انتخاب صحیح مواد پارتیشن

پارتیشن ها هم مثل بقیه هستند مبلمان اداری از مواد مختلفی ساخته شده است، اما برای جلوه بیشتر، شیشه به عنوان ماده اصلی گنجانده شده است. اگر به دنبال کارایی و دوام بیشتر دیوایدر هستید، در انتخاب حتما به متریال خود توجه کنید.

اگر به دنبال یک جلوه طبیعی برای فضای کاری خود هستید، ام دی اف یک متریال عالی است. ام دی اف یکی از بادوام ترین موادی است که می توانید در این زمینه استفاده کنید. همچنین قابل ذکر است که می توانید ام دی اف را با سایر مبلمان اداری خود ترکیب کنید.

سبک پارتیشن دسکتاپ و اداری

در انتخاب پارتیشن اداری به سبک محیط اداری خود توجه کنید و با توجه به سبک محیط اداری خود سفارش دهید. پارتیشن شیشه ای یکی از ساده ترین سبک های پارتیشن اداری است که می توانید آن را با ام دی اف یا آلومینیوم در طرح ها و رنگ های مختلف ترکیب کنید.

نکاتی برای خرید پارتیشن اداری

ارتفاع پارتیشن

هنگام انتخاب پارتیشن اداری باید فضای کاری در نظر گرفته شود. اگر فضای اداری شما بسته است باید از پارتیشن های بلند و اگر باز است از پارتیشن های نیم قد استفاده کنید.

READ  ۲ عامل موثر در بازنشستگی‌های پیش از موعد/ الزامات تغییر سن بازنشستگی در ایران

نوع تقسیم کننده، تک یا دوتایی را انتخاب کنید

از انواع مدل ها پارتیشن اداری می تواند تک جداره و دو جداره باشد. به طور کلی می توان گفت که پارتیشن های اداری دوجداره قیمت بالاتری دارند و برای عایق صوتی و حرارتی مناسب هستند و همچنین از استحکام بالاتری نسبت به پارتیشن های تک جداره برخوردار هستند. اگر در محیط کاری شلوغ و پر سروصدا مشغول به کار هستید، پارتیشن های دوجداره را به شما پیشنهاد می کنیم، اما اگر به دنبال یک پارتیشن ارزان قیمت هستید، بهتر است پارتیشن های تک جداره را انتخاب کنید. پارتیشن اداری تک و دو جداره در مدل های ام دی اف، شیشه، آلومینیوم و چوب وجود دارد.

رنگ پارتیشن

همیشه باید به نقش رنگ در طراحی و اجرای دکور اداری توجه ویژه داشت. هر چه رنگ های جذاب تری انتخاب شود قطعا در روحیه افراد تاثیر مثبت خواهد داشت.

نکاتی برای خرید پارتیشن اداری

توجه به قیمت و بودجه مالی

بودجه یکی دیگر از عوامل مهمی است که هنگام خرید مبلمان و تجهیزات اداری باید در نظر بگیرید. قبل از هر تصمیمی، به این سوال که چقدر باید برای دفتر کار هزینه کنم، پاسخ منطقی بدهید. هنگامی که بودجه خود را تعیین کردید، به دنبال بهترین معاملات باشید.

حرف پایانی

انتخاب و خرید پارتیشن اداری در صورت اجرا شدن تمامی نکات ذکر شده کار سخت و طاقت فرسایی نیست. ما در مجموعه ژاویز تلاش می کنیم تا با دانش و ماشین آلات مدرن تمام خواسته های شما را با بالاترین استانداردهای موجود تولید کنیم.


منبع

READ  کدام خودروها در بورس تاختند؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا