مکالمه صوتی با هوش مصنوعی مشهور در ویندوز ممکن شد


با این تغییر جدید، می‌توانید با استفاده از حالت صدای Bing در مرورگر دسکتاپ Edge، با صدای خود سؤالات خود را بپرسید و پاسخ‌ها را به صورت صوتی دریافت کنید. در حال حاضر این ویژگی فقط از زبان های انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی و ماندارین پشتیبانی می کند، اما مایکروسافت قول داده است که زبان های بیشتری را اضافه کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است دکمه میکروفون را از باکس چت بینگ انتخاب کنید و سپس سوال خود را با صدای بلند بپرسید. به نظر می رسد این سرویس با استفاده از قابلیت های صوتی خود می خواهد به نوعی جایگزین کورتانا شود. هفته گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که در سال 2023 به پشتیبانی از برنامه Cortana در ویندوز پایان می دهد.

بینگ چت به مرورگرهای دیگر می آید

هیچ تغییر بزرگ دیگری در آپدیت این هفته بینگ چت وجود ندارد، اما ظاهرا مایکروسافت در حال کار بر روی افزودن پشتیبانی از چت بات به مرورگرهای دیگر از جمله کروم و سافاری است. در حال حاضر به نظر می رسد افراد کمی می توانند در این مرورگرها به چت بینگ دسترسی داشته باشند و کاربران مرورگر ویوالدی نیز می توانند با آپدیت 6.1 به این چت بات دسترسی داشته باشند.

پس از انتشار عمومی ChatGPT و موفقیت این چت بات، مایکروسافت سخت تلاش کرده است تا بیشتر قابلیت های این مدل هوش مصنوعی را به چت بات بینگ بیاورد. این سرویس در حال حاضر باعث شده است که کاربران بیشتری به این موتور جستجو مراجعه کنند که قبلا چیزی برای گفتن به گوگل نداشت.

READ  طرح صیانت، «چراغ خاموش» تصویب شد / به‌زودی، ارسال «فیلترینگ» به شورای نگهبان

اکنون باید دید که آیا بینگ چت در نهایت به طور کامل جایگزین کورتانا به عنوان یک دستیار صوتی شخصی خواهد شد یا اینکه اساساً به عنوان یک ربات چت به حیات خود ادامه خواهد داد.

5858


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا