مهدی طارمی لیدر پورتو است!/عکس

روزنامه پرتغالی “اوجوگو” با انتشار گزارشی از آخرین وضعیت مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو پس از قهرمانی با این تیم در لیگ پرتغال، تاکید کرد که طارمی تصمیم گیری برای آینده خود را به پورتو واگذار خواهد کرد.

این روزنامه با اشاره به رکورد طارمی در یک فصل فوتبال در اروپا و مقایسه آن با دیگر بازیکنان ایرانی نوشت:

مهدی بهترین گلزن ایران در یک فصل فوتبال اروپاست و نوید بازار نقل و انتقالات پرشور را می دهد. این فصل به طارمی اجازه داده تا سطحی بی سابقه را تجربه کند. این مهاجم با زدن 24 گل برای پورتو بهترین گلزن فصل ایران شد و رکورد قبلی خود را که 23 گل در فصل 2020-2021 بود، شکست. حتی علی دایی افسانه ای هم آنقدر گل نزده که این رکورد، المهدی را به یکی از رهبران اصلی نقل و انتقالات در دراگائو (پورتو) تبدیل کرده است.

مهدی طارمی لیدر پورتو!  عکس

اوجوگو در این گزارش با «مسیل نتو» دوست و واسطه ای که طارمی را در انتقالش به پرتغال یاری رساند نیز گفت وگو کرده است. نتو اطمینان می دهد که مهاجم ایرانی در پورتو خوشحال است و تصمیم گیری برای آینده خود را به باشگاه پورتو واگذار کرده است.

نتو گفت: طارمی دو سال با پورتو قرارداد دارد و تمام تمرکزش روی تیم است. طارمی می خواهد بماند.

زمانی که نتو طارمی در خاورمیانه افتتاح شد، عضوی از باشگاه استعدادیابی باشگاه بواویستا بود، اما تنها در سال 2019 موفق شد این گلزن را به فوتبال پرتغال منتقل کند.

مسیل نتو توضیح داد: مهدی طارمی به دلیل هوش و روش بازی بلافاصله توجه من را به خود جلب کرد. این بازیکن برای مقابله با چالش بازی در اروپا پول زیادی به دست آورد. او کسی بود که بزرگترین ریسک را کرد و به محض اینکه متوجه علاقه ریو آوه شد، درنگ نکرد، باشگاهی که بازیکنان خوبی می فروشد.

READ  تمرین پرسپولیس در آلوده ترین روز سال!/عکس

وی ادامه داد: مهدی فهمید به باشگاهی می آید که ویترین خوبی دارد و شرایط خوبی را برای بازیکنان فراهم می کند. ریو آوه باشگاه خوبی برای طارمی بود. این او را خوشحال می کند که سال ها بعد متوجه می شود که ریسک او نتیجه داده است.

استعدادیابی هایی که طارمی را به پرتغال برد/ مهدی لیدر پورتو شد!

استعدادیاب پرتغالی در بخشی دیگر از صحبت های خود خاطرنشان کرد: طارمی می خواست با انتخاب یک تیم اروپایی ارزشی را که فکر می کرد نشان دهد. بقیه در نهایت به مرور زمان به دست آمد. او همیشه به توانایی های خود که حاصل تلاش و فداکاری است اعتماد زیادی داشته است.

مسلم است که مهاجم آخرین چالش را در فینال جام حذفی پرتغال دارد: یک تساوی یا حتی غلبه بر حداکثر اهداف شخصی شما برای یک فصل. در فصل 2016/2017 او 25 گل برای پرسپولیس (ایران) به ثمر رساند. او حداقل یک شانس دیگر برای به پایان رساندن فصل 2021/22 در اوج دارد.”

بیشتر بخوانید:

258 258


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا