معشوقه پوتین در این کاخ مجلل زندگی می کند / عکس

پس از اینکه لوئیزا و مادرش در اینستاگرام درباره پنت هاوس 4.1 میلیون دلاری خود در مونت کارلو صحبت کردند، پست های مکرر او ناگهان متوقف شد.

به گزارش نیویورک پست، بخش روسی بی بی سی گزارش داد که این ملک در منطقه نخبگان سنت پترزبورگ در جزیره کامنیوس قرار دارد و گفته می شود که خانه کودکی لوئیزا روزوا، دختر مخفی پوتین بوده است.

گفته می شود که این نتیجه رابطه پوتین با سوتلانا کریونوگیچ، میلیونر فعلی 40 ساله و خدمتکار سابق است که اغلب از او به عنوان معشوقه سابق پوتین یاد می شود. این اقامتگاه در لیست موسسه انگلیسی واکرز قرار دارد. این ملک با مساحتی بالغ بر 445 متر مربع یکی از 21 آپارتمان مجلل مجموعه معروف به کوچه بورس می باشد.

این ملک شامل سه طبقه، اتاق نشیمن و تراس بزرگ مشرف به رودخانه نوا است.

در طبقه دوم یک اتاق خواب و یک اتاق کودک وجود دارد. در طبقه سوم یک بار لوکس، یک سینمای خانگی و مکانی برای آفتاب گرفتن وجود دارد.

روزوا زمانی در شبکه های اجتماعی با حدود 84000 دنبال کننده فعال بود، اما به طور مرموزی بیش از شش ماه پیش انتشار آن را متوقف کرد. حساب اینستاگرام او بعد از واکنش های گسترده به این مشکل غیرفعال شد.

معشوقه پوتین در این کاخ مجلل زندگی می کند / عکس

گفته می شود کریونوگیچ یک سال پس از تولد دخترش را در خانه بزرگ کرده است.روسوا تنها فرزند پوتین است که هنوز تحریم نشده است. دو دختر بزرگ پوتین، ماریا ورونتسوا و کاترینا تیخونوا، چهارشنبه در آخرین دور تحریم‌های اقتصادی آمریکا و اروپا علیه حمله روسیه به اوکراین تحریم شدند. در همین حال، یک آگهی برای خانه ای در محل سکونت سابق روزوا، این ملک را “یکی از خصوصی ترین مجتمع های سنت پترزبورگ” و “با معماری کلاسیک قوی” توصیف کرد.

READ  در جریان قیام واگنر، غرب به اوکراین در مورد هر گونه «اپورتونیسم بی دلیل» هشدار داد.

روزوا و مادرش اکنون در یک استراحتگاه مجلل 2.2 میلیون دلاری در شهر زندگی می کنند که به عنوان یک “کاخ لوکس” توصیف می شود.

آنها همچنین دارای یک ملک 4 میلیون دلاری در موناکو هستند. گفته می شود که کریونوگیخ، که در یکی از بزرگترین بانک های روسیه نیز سهام دارد، نزدیک به 100 میلیون دلار دارایی دارد.

معشوقه پوتین در این کاخ مجلل زندگی می کند / عکس

پس از اینکه لوئیزا و مادرش در اینستاگرام درباره پنت هاوس 4.1 میلیون دلاری خود در مونت کارلو صحبت کردند، پست های مکرر او ناگهان متوقف شد.

پنت هاوسی که در آن عکس‌هایی را در اینستاگرام منتشر کردند، در مجموعه‌ای از اسناد لو رفته پاندورا در اکتبر توضیح داده شده است. گفته می‌شود مادر لوئیز که مدت‌ها شایعه شده بود که معشوقه پوتین در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 است، مدت کوتاهی پس از به دنیا آوردن دخترش به پنت‌هاوس جزیره کومونیون نقل مکان کرد. اسناد فاش شده همچنین نشان می دهد که مادر لوئیزا به عنوان نظافتچی کار می کرده و در یک آپارتمان مشترک بزرگ شده است.

23311


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا