معرفی پالایشگاه اصفهان به عنوان سودآورترین شرکت پالایشی ثبت شده در کشور


به گزارش اصفهان خبرآنلاین، محسن قدیری با اشاره به گزارش عملکرد پالایشگاه اصفهان در حوزه سودآوری به عنوان یک شرکت بورسی گفت: با ابراز خرسندی باید یادآور شوم که در 9 ماهه سال 1401 توانستیم درآمد کسب کنیم. 26 هزار میلیارد تومان سود خالص.

وی افزود: سود هر سهم در این مدت نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته 173 درصد افزایش یافت و با این نرخ رشد، پالایشگاه اصفهان رتبه نخست را در بین شرکت های نفتی و پالایشی پذیرفته شده در بورس به خود اختصاص داد.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان افزود: با وجود یکسان بودن تفاوت قیمت نفت خام با قیمت فرآورده های نفتی (کرک اسپرید) که منجر به زیان شرکت هایی مانند پالایش نفت بندرعباس، لوان می شود. پالایش نفت و پالایش نفت تبریز نسبت به عملکرد فصلی سه ماهه سوم امسال نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته، شرکت پالایش نفت اصفهان در این مدت 40 درصد رشد سود ناخالص داشته است.

وی تصریح کرد: عملکرد شرکت پالایش نفت اصفهان از نظر سرمایه اولیه از ابتدای ورود به بورس و در 14 سال گذشته بهترین عملکرد در سال جاری است.

قدیری گفت: همه این دستاوردها در سایه پرسنل پرتلاش به ویژه هیات مدیره و مدیران و روسای شرکت به برکت حسن تالوک خاطر شرکت پالایش نفت اصفهان حاصل شده است.

46


منبع

READ  هیئت رئیسه کانون بازنشستگان دانشگاه لرستان انتخاب شد
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا