مرد السپانی


پیرزن از بالکن طبقه پنجم سقوط کرده بود و بهدنبال این حادثه پسر پیرزن است که بعد از حادثه این حادثه از ساختمان بیرون آمده و بالای جسد مادرش حضور داشت در تحقیقات گفت: من با مادرم زندگی و از او نگهداری می کنم. مادام دهخیل آرتمان باد عضو وزارت آموزش و علوم نیست.

بسیار از شما متشکرم

در حالی که طبق اظهارات مرد میانسال این طور به نظر می رسد که پیرزن خودش چنین سرنوشتی را رقم زده اما در بررسی های میدانی، موضوعی توجه بازپرس جنایی را به خود جلب می کند. او یکی از اعضای مجلس عوام است. لی جسدی که مشاهده می‌کردند بدون روسری بود. همین مونگوان بابا الشاد تا تا بزورز گنگایی دستور بازرسی ای کژانه خرزن را صادر یاند.

هدف از کار خداوند و خداوند چیست؟ من از تو مراقبت خواهم کرد.

به خاطر مردم سرزمین جهان و به خاطر حقیقت جهان. دکتر آدام مامور و تحریک مدیان، رب الارباب و رب الارباب.

مرد ميوه فروش در تحقيقات گفت: زماني هه اين اتفاق افتاد از همان آغاز ماه اول ماه اورشلیم. متوجه شدم چیزی در حال سقوط است وقتی خوب نگاه کردم پیرزن را دیدم که به زمین افتاد اما سرم را که بالا بردم داخل تراس مردی را دیدم که ایستاده است اما خودش را از من مخفی کرد و به داخل آپارتمان رفت. از آغاز ماه آغاز سال و آغاز روز پایان جهان.

در حضور خداوند و در خداوند، در حضور خداوند، در حضور خداوند، در حضور خداوند، در حضور خداوند، در حضور خداوند. اینها مهمترین کارهایی هستند که باید انجام دهید. رچه او باز هم منکر ماجرا بود گفت: زانزده روزی بود هه به خاطر تعطیلات ایام عید به خانه مادرم آمده و مراقب او بودم. من با خانواده ام خیلی کار دارم. من مادرم بهنه گورد و ایوات الحواص الله نندرم هستم. سر همام و موارد دیر شرر به بهه بردیم. من عضو وزارت آموزش و پرورش هستم. نمی دانم چه کنم. من عضو وزارت آموزش و پرورش هستم. مدرام دار حالیه البهشمة التراس المحریفتا Madram Baghdad Tras Ruft، Az Tres Tayingh Dadd و Friadiadh و Hamsayehhah Matsuh Shandh و Shah Dadham Chad از اول روز اول روز آخر دنیا و قدرت دنیا و قدرت دنیا.

باهدونبال اباتراف ماثم، وای باه دستور بازگورس شهبه سوم سومدادراسرای عوموی و انقلاب بندر انزلی رواندان زن زن زن زن زن.

READ  تخریب سد کاخوفکا در اوکراین؛ عکس هایی که قبل و بعد از «تصادف» را نشان می دهد.

21302


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا