مراقبت داوطلبانه برای کادر درمانی و بهداشتی کیش الگویی برای کنترل بیماری های عروق کرونر قلب است


به گزارش خبرآنلاین از کیش: رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در مراسم هفته سلامت با حضور مهدی کشاورز مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به شروع همه گیری کرونا گفت: کیش در دستور کار قرار گرفت. تشکیل و نظارت حداکثری بر ورودی های جزیره.

محمدرضا رضانیا با بیان اینکه وجود این ویروس در ایران در اواخر زمستان 98 تایید و اعلام شده است، افزود: گزارشی از عملکرد همکاران توسعه سلامت در شرایطی که هنوز هیچ بیماری در کشور شناسایی نشده است. ، ارائه شد.

وی در آغاز اپیدمی کووید 19، تشخیص بیماری عروق کرونر قلب را صرفاً بر اساس علائم بالینی توصیف کرد و بر وحشت ناشی از این بیماری در سراسر جهان و اهمیت حفظ سلامت افراد جامعه تاکید کرد. اما آنچه مشاهده شد خدمات داوطلبانه تر و مثال زدنی کارکنان مرکز رشد سلامت و بیمارستان کیش بود.

رضانیا هماهنگی و همدلی جوامع مختلف کیش را ستودنی دانست و افزود: ایران بیش از 2 درصد بود که در کیش 0.59 عدد ثبت شد که حدود یک چهارم میانگین است که باعث افتخار و خرسندی همه کارکنان این حوزه است.

وی با اشاره به فداکاری های عاشقانه کارکنان جزیره کیش افزود: بیش از 92 درصد طرح شهید قاسم سلیمانی از ماه ها قبل از ابلاغ در کشور در کیش اجرا شد و بسیاری از مفاد آن به گفته کارشناسان از جزیره کیش الگوبرداری شده است. از جزیره کیش.” وزارت بهداشت. “شد.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با تاکید بر اینکه تمامی بیماران در دو سال اخیر از خدمات بیمارستان و نقاهتگاه بیشترین رضایت را داشته اند، از ارائه خدمات نقاهتگاهی به کیش تقدیر کرد و افزود: تمامی خدمات توسط 400 نفر ارائه می شود. کارمندان و اکنون می توان به این دستاوردها افتخار کرد و در مقابل اعتماد و ایمان آنها را برای دستیابی به توسعه پایدار طلب کرد.

READ  ارتقای شایستگی های حرفه ای دانش آموزان دسفول

وی بر ارتقای سطح زیرساخت های بهداشتی، مهارتی و تخصصی کارکنان در تمامی بخش های مرکز توسعه سلامت تاکید کرد و گفت: همه این نیروها در کیش آموزش دیده اند اما به گفته کل کشور فناوری های جدیدی در حوزه سلامت وجود ندارد. خدمات اجازه دهید نمونه ای در این زمینه باشیم.

رضانیا با تاکید بر تحقق «عدالت سلامت» خاطرنشان کرد: امروز برای حفظ و ارتقای سلامت افراد جامعه باید به زیرساخت های بهداشتی جزیره توجه ویژه شود.

وی در پایان گفت: نتیجه تلاش کارکنان مرکز کمترین آسیب را در حوزه اقتصادی و بهداشتی به جزیره کیش وارد کرده است، لذا ضروری است به نیازهای مالی و اجتماعی کادر درمانی شاغل توجه ویژه شود. صادقانه و صادقانه

برنامه های همراه این نشست با اهدای لوح سپاس به نمایندگان حوزه های مختلف بیمارستان و مرکز بهداشت و پخش کلیپ معرفی بخش های درمانی و خدماتی بیمارستان، شعر خوانی رئیس بیمارستان به پاس قدردانی برای بهورزان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان.

مراسم قدردانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از کارکنان حوزه، درمان، بهداشت و سلامت به مناسبت روز جهانی بهداشت عصر روز سه شنبه 20 اردیبهشت ماه در سالن جلسات متخصصین برگزار شد. و فرعی بیمارستان تخصصی

48


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا