مدیرعامل تعلیق شده هتل های هما پست خود را ترک نمی کند!

این آخرین پدیده ای است که در وزارت کار، رفاه اجتماعی و رفاه رخ داده است. وزارتخانه ای که از دو ماه پیش توسط یک ناظر اداره می شود.
با خروج حجت عبدالمالکی از این وزارتخانه هنوز به روال عادی برنگشته است. مشکلات قانون افزایش دستمزد، چالش نارضایتی مستمری بگیران و بحران تعدیل و نصب.
به گفته موسوی لارگانی نماینده مجلس، بیشتر آشفتگی های این وزارتخانه نتیجه استفاده از افراد غیرمتخصص است.
انتخاب هایی که البته هر از چند گاهی در حاشیه قرار می گیرند. این بار یکی از این انتخاب ها در گروه هتل های هما وابسته به گروه تامین اجتماعی هگتای جنجال به پا کرده است.
در این گروه هتلداری بر اساس تصمیم 05/02/1401 هیات مدیره، ابراهیم کاظمی مومن سرایی با 4 رای از سمت خود برکنار شد. بر اساس صورتجلسه منتشر شده، دلیل این عزل عدم صدور مجوز قانونی برای تبدیل سرپرست به مدیرعامل بوده و با برکناری این ناظر، رئیس هیئت مدیره گروه هتل های هما با حفظ سمت خود به عنوان سرپرست انتخاب شد، اما این تصمیم آغازی بر پیرامون بود.
مدیری که اخیراً برکنار شده نمی خواهد پست خود را رها کند و با تکیه بر فشار و حمایت های بالا، اصرار دارد که در جایگاه اول باقی بماند. وی البته سابقه ای در ارتباط با مسئولیت خود ندارد، در دوران تصدی خود برکنار و منصوب شد که تاثیری در تصمیم هیات مدیره مبنی بر برکناری وی نداشته است.

مدیرعامل تعلیق شده هتل های هما پست خود را ترک نمی کند!

کاظمی برخلاف قوانین تجارت و قانون اساسی از تصمیم برکناری خود تبعیت نمی کند و با لابی سیاسی سعی در سرپیچی از اجرای قانون دارد. تخلفی که طبق قانون و رویه مراجع نظارتی عواقب طولانی مدتی را برای مدیر متخلف به دنبال خواهد داشت.

READ  با اثرات وحشتناک کمبود ویتامین D در بدن آشنا شوید / زمان مصرف ویتامین D

مدیرعامل تعلیق شده هتل های هما پست خود را ترک نمی کند!


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا