مجیدی: در زمین حریف استقلال نشدند


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین; فرهاد مجیدی پیش از بازی استقلال در جام حذفی گفت: اول از همه بیتوله هندان فوت کرد. این ضایعه را به جامعه ورزش و خبرنگاران محترم تسلیت می گویم.»

وی افزود: معتقدم در 24 هفته ای که از لیگ و استقلال می گذرد، حریف ما در زمین نبود و الان می خواهند بازی را از زمین خارج کنند. به همین دلیل با بازیکنانم صحبت کردم و از آنها خواستم تا پایان فصل در مورد پزشکی یا مسائل دیگر صحبت نکنند. تمام تمرکز خود را روی بازی متمرکز کنید تا هم در جام ها موفق شوید و هم طرفداران را خوشحال کنید.

سرمربی استقلال گفت: بازیکنان من باید بدانند که فقط با حریف بازی نمی کنند تا راه خود را ادامه دهند و در دیدارهای آینده پیروز شوند. درخواست من از باشگاه این است که این روند بیانیه نویسی را متوقف کند. ناگفته ها را همیشه می توان گفت. در پایان فصل می توان به سوالات زیادی اشاره کرد. بعد از بازی با پیکان از بازیکنانم خواستم لیگ را کاملا فراموش کنند و روی جام حذفی تمرکز کنند. دو سال متوالی به فینال رفتیم اما جام را نبردیم. در این فصل شرایط خوبی برای قهرمانی داریم. امیدوارم بچه ها در این 24 هفته اینقدر زحمت کشیده باشند و با تمام مشکلات تمام تلاششان را کرده باشند تا در این سه بازی هم همینطور کار کنند تا انشالله جام حذفی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

مجیدی افزود: هواداران باید بدانند که تمرکز من و بازیکنان از امروز فقط روی مسابقات است. ما به حاشیه ها توجه نخواهیم کرد. از آنجایی که 24 هفته است که شکست نخورده ایم این روند را ادامه می دهیم امیدوارم در پایان فصل بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

READ  پروژه برکناری اسکوچیچ کلید خورد

بیشتر بخوانید:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا