ماشین پسر و دختری که عاشق بودند به دره افتاد و هر دو جان باختند


گفت: دو روز پیش دخترم برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شد و از آن زمان دیگر خبری از او ندارم. موبایلش هم خاموشه و احتمال میدم تصادف کرده باشه.

پس از ناپدید شدن آتوسا، تحقیقات به دستور بازپرس محمد شعبانی آغاز شد و در بررسی ها مشخص شد که او آخرین بار پسر جوانی به نام هاشم را دیده است.

در حالی که تحقیقات برای کشف ردپای آتوسا ادامه دارد، 21 آذرماه زن جوانی با مراجعه به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران از ناپدید شدن برادر 25 ساله خود خبر داد. این زن افغان گفت: مدت زیادی است که از افغانستان در ایران زندگی می کنیم اما در چهارم آذر برادرم هاشم به من گفت که می خواهد به دوستش آتوسا برود که از من خواست تا ماشینم را به او بدهم و من موافقت کردم و او سوار شد. ماشین .پژو پارس سفید من از خانه خارج شد.

میدونستم هاشم چند وقت پیش به صورت اینترنتی با آتوسا آشنا شده و میخوان با هم ازدواج کنن، البته نه خانواده ما و نه خانواده آتوسا مخالف ازدواجشون نبودن. موبایل برادرم تا 4 روز دیگه روشن بود ولی هیچکس جواب نداد و از 8 دی به بعد گوشیش هم خاموش شد. در این مدت فکر می کردم شاید برادرم به مسافرت رفته یا با دوستانش بوده است که از پلیس کمک نخواستم اما بعد از 8 روز بی خبری تصمیم گرفتم گزارش کنم.

با بررسی های انجام شده مشخص شد دختری که هاشم برای دیدن از خانه خارج شده بود آتوسا است که خانواده اش در تاریخ 15 آذر مفقود شدن او را اعلام کرده بودند، بنابراین وقتی مشخص شد هر دو در یک روز ناپدید شده اند، این پرونده فرم ویژه مورد بررسی قرار گرفت. از آنجایی که خانواده این دختر و پسر مشکلی با ازدواجشان نداشتند، فرضیه فرار آنها از دست پلیس گم شد.

سقوط مرگبار

در حالی که تحقیقات برای کشف سرنخ های این دختر و پسر افغان ادامه داشت، پنجم آذرماه عابران با عبور از منطقه وردیج متوجه یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ شدند که به داخل دره سقوط کرده بود.

با مشاهده این صحنه بلافاصله مشکل به پلیس اطلاع داده شد و با مراجعه ماموران کلانتری 181 وردوارد به محل حادثه با جسد پسر و دختر جوانی که سوار بر خودرو پژو بودند مواجه شدند.

با کشف اجساد دختر و پسر جوان به تیم پزشکی قانونی اطلاع داده شد و با حضور پزشک قانونی و تیم آینه ای مشخص شد که 7 روز از مرگ آنها می گذرد. پس از پرسیدن در مورد پلاک خودرو، مشخص می شود که خودرو متعلق به خواهر هاشم – پسر گمشده – است. هویت اجساد به این ترتیب مشخص شده است. کارشناسان پس از تحویل اجساد به پزشکی قانونی، آزمایشاتی را برای تعیین علت مرگ آغاز کردند تا مشخص شود که دختر و پسر جوان به قتل رسیده اند یا بر اثر تصادف فوت کرده اند.

READ  تصادف زنجیره ای مرگبار در بزرگراه امام علی

23302


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا