ماجرای جنایت عجیب/ قاتل می خواست شاهد جنایت را بکشد اما خودش کشته شد


گروهبان جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این حادثه عجیب گفت: این حادثه در یک واحد مسکونی واقع در ساختمان مسکن مهر بدری اسلام آباد غرب رخ داد و در بررسی های اولیه مشخص شد این زن و شوهرش که 46 و 53 ساله، حدود یک ساله، سال قبل از هم جدا شده بودند. ماموران پلیس آگاهی اسلام آباد غرب با مراجعه به محل کشته شدن این زن و همسر سابقش متوجه شدند زن جوان که آرایشگر بوده با یک گلوله به قلب و یک مرد میانسال کشته شده است. مرد نیز با سه گلوله کشته شد. با آغاز تحقیقات گسترده در این زمینه، زن 44 ساله ای شناسایی و ماموران طی عملیاتی وی را دستگیر کردند.

زن جوان در بازجویی ها به قتل مرد میانسال اعتراف کرد و گفت: روز حادثه برای زیباسازی (کاشت ناخن) به آرایشگاه رفته بودم که شوهر سابقش چندین بار با او تماس گرفت. و به او توهین کرد.
سردار سلمانی افزود: به گفته این زن وقتی درگیری لفظی بین آرایشگر و شوهر سابقش آغاز شد، قصد خروج از خانه را داشت که ناگهان با شوهر سابق آرایشگاه که به سلاح کلاشینکف مسلح بود برخورد کرد. جلوی درب ورودی مرد خشمگین به زور وارد خانه شد و به قفسه سینه همسر سابقش شلیک کرد.
به گفته متهم، مرد مسلح قصد داشت او را نیز بکشد که بر سر داشتن اسلحه با وی درگیر شد و پس از درگیری وی با مردی 53 ساله و درگیری بر سر داشتن اسلحه، سه نفر را شلیک کرد. شلیک، اصابت به شکم مرد. کشته شد.
بدین ترتیب وی با اعترافات متهم دستگیر شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

READ  طوفان در برزیل جان 4 نفر را گرفت

23302


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا