لیگ ایران کمک‌داور ویدیویی مخفی دارد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین; در حالی که فدراسیون فوتبال به طور همزمان با یک کارشناس داخلی و نمایندگان دو شرکت خارجی در حال مذاکره برای فراهم کردن زمینه برای تجهیز ورزشگاه های ایران به سیستم کمک تصویری داوران است، در دیدار روز گذشته سپاهان و فجرسپاسی، گروهی دیگر سیستمی به نام VAR را معرفی کردند.اصفهان. ، تست شده

در جریان دیدار سپاهان و فجرسپاسی در اقدامی عجیب که گویا بدون هماهنگی با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اتفاق افتاده بود، گروهی با هماهنگی باشگاه سپاهان دستگاهی به نام VAR ایرانی را تست کردند!

قانون می گوید هرگونه تست آفلاین سیستم پشتیبانی ویدیویی داوران باید طی مراحل اداری و با مجوز کتبی و رسمی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام شود و به نظر می رسد آنچه دیروز در اصفهان انجام شد غیر قابل اطلاع بوده است. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال.

مدتی قبل باشگاه پیکان او در یکی از مسابقات لیگ نیز همین کار را کرد که با جریمه سنگینی مواجه شد و باید دید این بار فدراسیون و سازمان لیگ چه برخوردی با سپاهان خواهند داشت.

لیگ ایران دستیار ویدیویی مخفی دارد / عکس

البته به نظر می رسد باشگاه سپاهان و افرادی که در دیدار روز گذشته سپاهان و فجرسپاسی سیستم کمک تصویری داور را تست کردند، مجبور به اعلام این خبر نبودند و این فرد تنها باید فیلم ها را برای فیفا ارسال کرده و گزارش ارائه می کرد. محصول خود را تست می کند. یک آنونس در یک بازی رسمی اما ظاهرا یک استوری در اینستاگرام و یک جمله “مثل ایران” کار را خراب کرد و منجر به کشف مشکل شد.

READ  فوری: دربی با تماشاگر برگزار خواهد شد

عکس های منتشر شده در اینستاگرام اتاق جهت یابی ویدئویی نشان می دهد که این سیستم تجهیزات و امکانات چندانی ندارد اما نکته عجیب وجود ناظر بازی در اتاق است که با بی اطلاعی فدراسیون فوتبال در این مورد همخوانی ندارد. تست!!

بیشتر بخوانید:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا