لک یا گوهری؟ مساله این است!


پس از بازی مقابل نفت آبادان و دریافت یک گل عجیب در مسیر روزهای بدش، هواداران پرسپولیس حمله سنگینی را به این دروازه بان انجام دادند که در نهایت واکنش داوید فنای سرمربی دروازه بان های این تیم و عذرخواهی او از هواداران تیمش را در پی داشت.

در نهایت یحیی گل محمدی برای بازی با نفت مسجد سلیمان بار دیگر تصمیم گرفت از احمد گوهری استفاده کند که در اولین بازی خود در ترکیب سرخپوشان اعتماد به نفس چندانی از خود نشان نداد و استرس در عملکردش کاملا نمایان بود.

احمد گوهری که سابقه حضور در نفت مسجد سلیمان را نیز داشت و حتی یک بار موفق شد پنالتی سیامک نعمتی را مقابل پرسپولیس مهار کند اما در دقایق ابتدایی بازی اعتماد به نفس کاملی از خود نشان داد و با وجود اینکه موقعیت جدی پشت دروازه او وجود نداشت، اما موفق شد به خوبی پیشرفت کند. اما پرسپولیس در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان با دبل رضا اسدی پیروز شد که احمد گوهری حریف خود را در جدی ترین شرایط دید. این گل البته در شرایطی به ثمر رسید که او در بازی تک به تک با پیمان میری مهاجم سرعتی نفت مسجد سلیمان مقصر نبود اما از نظر روحی پس از ناکامی در بسته نگه داشتن دروازه. و تمیز، وضعیت همچنان می تواند برای دربی بسیار مبهم باشد. .

تصمیم پرمخاطره یحیی گل محمدی برای تغییر مجدد دروازه تیمش حالا بلاتکلیفی زیادی در مورد دربی برای هواداران این تیم و حتی استقلالی ایجاد کرده است که بالاخره این بار فرصت بازی بین گوهری و حامد لک را پیدا خواهد کرد. گوهری در دو بازی برای سرخپوشان دو گل دریافت کرد و شانس مدت هاست که از فرم ایده آلی که از او انتظار می رود دور شده است و از دروازه بانی که در فینال تیمش در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021 نقش داشته است فاصله دارد. انتقادات و هجمه های اخیر در کنار نیمکت نشینی در این دیدار نیز می تواند باعث افت روحیه شدید شود و شرایط در حساس ترین دربی چند فصل اخیر را برای سرخپوشان سخت تر کند.

READ  شرط خاص پورعلی گنجی پرسپولیسی شدن!

در فاصله کوتاهی که تا تقابل استقلال و پرسپولیس باقی مانده است که به اذعان همه می تواند نقش زیادی در تعیین قهرمان این فصل داشته باشد، باید دید یحیی گل محمدی و داوید فنایی برای انتخاب دروازه بان تیمشان چه تصمیمی خواهند گرفت. نشان می دهد که آیا لک و احمد گوهری در تدارکات قبل از بازی برای ترغیب کادرفنی به حضور خواهند آمد؟

بیشتر بخوانید:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا