لزوم نهادینه شدن فرهنگ قهرمانی و حس انسان دوستی در جامعه


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان در نشست خبری به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی اظهار داشت: پهلوانی را به خوبی یاد گرفته اند.

وی افزود: ورزشکاران و قهرمانان ما همواره در فرهنگ پهلوانی پیشگام و پیشگام بوده و در عرصه های مختلف از جمله کمک به سیل و زلزله زدگان و در مناطق مختلف حساس پیشگام بوده اند.

علایی با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس فرهنگ قهرمانی را به خوبی به تصویر کشیدند، گفت: سعی می کنیم با کمک رسانه ها بر فرهنگ قهرمانی و حس انسان دوستی در ورزش تاکید کنیم تا قهرمانان این رنگ را باور کنند. مدال ها نیستند، اما این یک فرهنگ قهرمانانه است که جاودانه است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: ورزشکاران زیادی داریم که کارهای خیر، قهرمانانه، آزادسازی نیازمندان، مشارکت در امور خداپسندانه و جامعه و دستگیری محرومان را دارند. آنها در عمل این روش قهرمانانه را نشان دادند که این الگوها باید در رسانه ها نیز به مردم ارائه شود.

علایی مقدم همچنین از برگزاری این نکوداشت فرهنگ پهلوانی با حضور مسئولان استانی و پخش زنده این برنامه از شبکه استانی خبر داد.

48


منبع

READ  تجهیز محورهای سوادکوه و کندوان به سامانه ثبت تخلف سرعت
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا