قتل پسر 20 ساله با سلاح سرد


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 6 عامل ناامنی، درگیری و مرگ جوان 20 ساله در شهرری خبر داد.

سرهنگ جلیلیان در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار دریافتی از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر انتقال جوان 20 ساله ای به دلیل شدت جراحات ناشی از سلاح سرد (چاقو) به بیمارستان شهدای هفتم تیر تایر با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله رئیس و تیم عملیاتی کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم (ع) در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های تخصصی و پلیسی مشخص شد تعدادی از جوانان در نزاع های قبلی با استفاده از سلاح سرد با یکدیگر درگیر شده اند که بر اثر آن یک جوان 20 ساله به شدت مجروح و دو نفر دیگر مجروح شده و همچنین موجب رعب و وحشت شهروندان شده است. «شناسایی و دستگیری عاملان اصلی در دستور کار تیم های عملیاتی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ جلیلیان افزود: این ماموریت که با هدایت مستقیم فرماندهی انجام شد با بکارگیری چند تیم عملیاتی متشکل از کلانتری 172 عبدالعظیم(ع)، پلیس تخصصی، معاونت امداد و عملیات این فرماندهی آغاز شد. پلیس ویژه با شناسایی مخفیگاه 6 چهره اصلی، پس از توافق قضایی، در چندین حمله و عملیات همزمان، هر 6 نفر به همراه خودروی سرقتی دستگیر و به کلانتری 172 منتقل شدند.

رئیس پلیس ری با بیان اینکه به دلیل شدت جراحات وارده، تلاش کادر درمانی بیمارستان هفتم تایر نتوانست جوان 20 ساله را از مرگ نجات دهد و جان خود را از دست داد، گفت: به مراجع قضایی تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید:

انتقام از مردی که مهمانش را کشت

233233

READ  انفجار تروریستی در بلوچستان پاکستان 14 کشته و زخمی برجای گذاشت


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا