فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هرمزگان


به گزارش خبرآنلاین، محمد رسول جلالی در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای ابودر که با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و نماینده ولی فقیه در امام سجاد(ع) برگزار شد، اظهار داشت: در این مراسم از پوستر جشنواره رسانه ای ابودر استفاده می شود. سپاه هرمزگان و جمعی از رسانه ها. : مرحله اعلام آثار از لحظه رونمایی از پوستر تا پایان 15 دی ماه می باشد. اختتامیه جشنواره استانی همچنین از 6 ژانویه تا 6 فوریه خواهد بود.

وی افزود: ارسال آثار در مرحله کشوری از نیمه اول بهمن ماه خواهد بود و آثار تولید شده توسط شرکت کنندگان باید در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا صوتی دارای مجوز یا رسانه ملی منتشر شود.

به گفته جلالی، آثار ارسالی به جشنواره باید در بازه زمانی 1/1/1301 لغایت 1401/10/15 منتشر شود و همه می توانند حداکثر 4 اثر در هر قالب جشنواره ارسال کنند.

کار باید از طریق سایت بسیج رسانه استان انجام شود www.basijrasaneh.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال می شود و به آثار ارسالی از طریق ایمیل یا دستی به استان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شرایط و ضوابط جشنواره رسانه ای ابوذر

رئیس بسیج رسانه هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: آثار شرکت کنندگان باید در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز یا رسانه ملی منتشر شود. اثر منتشر شده در رسانه رسمی نباید بخشی از نشریه باشد، بلکه باید کل صفحه نشریه ای باشد که اثر در آن منتشر شده است.

وی افزود: محتوای منتشر شده در رسانه های چاپی برای ارسال باید با فرمت jpg و فایل به صورت فشرده در قسمت ارسال بارگذاری شود. آثار رسیده به دبیرخانه از نظر مالکیت معنوی بررسی می شود. ذکر کد مطالب در رسانه های مجازی که آثار ناشناس در آن منتشر می شود ضروری است.

READ  قرآن، کتابی برای دنیاست یا آخرت؟ 

جلالی همچنین افزود: عکس ها باید به صورت اورجینال ارسال شوند، به عبارتی با فتوشاپ یا ابزارهای دیگر اغراق نشده باشند و عکس ها با فرمت jpg یا زیپ در قسمت آپلود عکس بارگذاری شوند. آثار تولید شده به صورت مشترک و گروهی در صورت رسیدن به مرحله نهایی برنده اعلام خواهند شد.

وی ادامه داد: فیلم های مستند، گرافیک متحرک و نمایشنامه با محوریت موضوع جشنواره در پایگاه خبری، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، مطبوعات، صدا و سیما و یا رسانه های مستقل استان منتشر شود.

آثار ارسالی باید با موضوعات اصلی جشنواره و با توجه به جزئیات هر فصل به جشنواره ارسال شود. آثار ارسالی به جشنواره باید از تاریخ 1/1/1301 تا 15/10/1301 منتشر شوند.

جلالی تاکید کرد: آثار باید از طریق سایت رسانه ای بسیج استان به نشانی ارسال شود www.basijrasaneh.ir ارسال به دبیرخانه جشنواره و آثاری که از طریق ایمیل یا دستی به استان ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

46


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا