عکس |‌ پهپاد انتحاری ترسناک غیر قابل مهار با پدافند لیزری!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پهپاد انتحاری لانست محصول مشترک زالا و کلاشینکف است که دارای کلاهک 3 کیلوگرمی است و می تواند حدود 40 دقیقه به طور مداوم پرواز کند.

این پهپاد مجهز به دو مجموعه ایکس بال است که با قابلیت تاشو حمل و نقل به میدان جنگ را بسیار ساده می کند. لانست می تواند به اهدافی در فاصله 40 کیلومتری حمله کند.

مقابله با پهپادها در میدان نبرد با استفاده از سیستم های دفاعی قدیمی کار دشواری است و کشورهای مختلف برای سرنگونی آن ها به فناوری های جدیدتر از جمله پدافند لیزری روی آورده اند.

در همین حال، Rostech، شرکت بزرگ دولتی که به توسعه، تولید و صادرات محصولات صنعتی با فناوری پیشرفته در روسیه کمک می کند. بیانیه او اعلام کرد که لانست توانایی کور کردن دفاع لیزری را دارد.

در این بیانیه آمده است: پهپاد انتحاری لانست با حفاظت لیزری آسیب نمی بیند زیرا این پهپاد مجهز به سیستم حفاظت لیزری است. به لطف این سیستم ضد لیزر، شناسایی و انهدام این پهپاد از طریق حفاظت لیزری تقریبا غیرممکن است.

عکس: پهپاد انتحاری ترسناکی که حتی قادر به اندازه گیری محافظت لیزری نیست

هنوز دقیقاً مشخص نیست که فناوری مورد استفاده در این پهپاد چیست و چگونه کار می کند، اما اگر درست باشد، می تواند اولین نمونه از این نوع در جهان باشد.

5858


منبع

READ  سه محصول عجیب اپل که هیچ‌گاه به بازار عرضه نشد/ عکس
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا