عکس| دلبری نیمکت‌نشین محبوب آبی‌ها از فرهاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهاجم 29 ساله تیم استقلال آخرین گل آبی ها را در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به ثمر رساند.

امیر ارسلان مطهری که در این فصل لیگ برتر در مدت کوتاه حضورش با استقلال سه گل به ثمر رسانده است، همچنان یکی از نیمکت نشینان آبی پوشان در دیدار دوستانه تیمش مقابل فجر شهید سپاسی جدیدترین و زیباترین گل این تیم است. انجام داد.

مطهری که در 30 دقیقه پایانی برای تیمش به میدان رفته بود با یک چرخش زیبا و دقیق با قیچی در ارسال دقیق وریا گفوری بین نقطه پنالتی تا 6 قدم دروازه فجر سپاسی شیراز را باز کرد. حالا با این آمادگی باید دید آیا مطهری در دیدار مقابل سپاهان در ترکیب استقلال قرار می گیرد یا خیر.

مطهری همان مهاجمی است که برخی شایعات سردی رابطه سرمربی استقلال در فضای مجازی منتشر می شود و با وجود توصیه کارشناسان و پیشکسوتان استقلال، فرهاد مجیدی همچنان اعتقادی به حضورش در ترکیب اصلی ندارد. همین افراد مطهری را به خاطر (کمتر بازی) مجیدی عصبانی می دانند. این افراد معتقدند مجیدی در عوض نقش رودی زاستد را بازی می‌کند که سه بار به عنوان مطهری گلزنی کرده است و زمانی حدود سه برابر بیشتر از حضورش در استقلال نسبت به مطهری دارد. مطهری 571 دقیقه و جستاد 1471 دقیقه برای استقلال (در لیگ برتر) بازی کردند.

مطهری تاکنون در 21 بازی برای استقلال به میدان رفته که تنها در سه بازی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته و در 18 بازی نیز به عنوان ذخیره وارد زمین شده است. همین بازیکن فصل گذشته در 30 هفته 2125 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

READ  صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

لازم به ذکر است؛ مطهری همچنین تک گل استقلال را مقابل پیکان از مرحله یک هشتم تا مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در این فصل به ثمر رساند.

عکس |  عاشق نیمکت آبی محبوب فرهاد

بیشتر بخوانید:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا