عکس باریک ترین آسمان خراش جهان تکمیل شد

استودیوی سوفیلد مستقر در نیویورک ساخت برج Steinway را به پایان رسانده و عکس هایی از فضای داخلی آن به اشتراک گذاشته است. این آسمان خراش 435 متری و 91 طبقه در مکانی در مرکز شهر منهتن ساخته شده است که زمانی توسط سازنده معروف پیانو Steinway & Sons اشغال شده بود. این ساختمان که با نام خیابان 57 غربی 111 نیز شناخته می شود، به دلیل نسبت ارتفاع به عرض 24:1، «نازک ترین آسمان خراش جهان» نامیده شده است.

برج Steinway، باریک ترین آسمان خراش جهان

برج Steinway، واقع در بالای پارک مرکزی نیویورک، شامل 46 اقامتگاه تمام طبقه و دوبلکس است. در تصاویری که طراحان به اشتراک گذاشته اند، می توانید سرسراهای پر زرق و برقی را ببینید که با سنگ آهک، مرمر، استیل و مخمل سیاه تزئین شده اند. علاوه بر این، چوب بلوط خاکستری دودی خالص زیبایی چشمگیری به کف طبقات بخشیده است و حتی در بین آنها آثاری از پیکاسو و ماتیس به چشم می خورد. به گفته سافیلد، این آسمان خراش باریک برای نشان دادن شکوه عصر طلایی نیویورک طراحی شده است. عصر طلایی نیویورک به قرن نوزدهم برمی گردد که طی آن بلوارهای نیویورک با عمارت های مجلل اشراف آن زمان پوشیده شده بود.

فضای داخلی Steinway، باریک ترین آسمان خراش جهان

جاذبه های باریک ترین آسمان خراش جهان به همین جا ختم نمی شود. برج Steinway همچنین دارای یک استخر شنا به طول 25 متر در اتاقی پر نور با پنجره های کف تا سقف و ردیفی از نخل های کنتیا است. یک نسخه مدرن از بار تاریخی کینگ کول در نیویورک، با بالکن تزئینی و طرح های خاص دیوارهای طلایی و نقره ای، در مقابل ساکنان ثروتمند این آسمان خراش قرار دارد. سالن‌های غذاخوری به‌علاوه سالن سرآشپز، شبیه‌ساز گلف و یک تراس سرپوشیده دیگر عناصری هستند که فضای داخلی باریک‌ترین آسمان‌خراش جهان را تشکیل می‌دهند.

READ  پیامدهای آشکار شکاف در دولت روسیه/ شورش واگنر وجهه پوتین را خراب کرد؟

لازم به ذکر است که این اقامتگاه های مجلل در باریک ترین آسمان خراش جهان با قیمت ۷.۷۵ میلیون تا ۶۶ میلیون دلار به فروش می رسد. علاوه بر فضای داخلی، برج Steinway که اکنون در میان آسمان‌خراش‌های «ردیف میلیاردر» منتن قرار دارد، دارای یک نمای بیرونی شیشه‌ای با بلوک‌های سفالی است. تراکوتا ماده ای است که رنگ و بافت آن بسته به میزان نور و زاویه تغییر می کند.

Steinway علاوه بر اینکه به عنوان باریک ترین آسمان خراش جهان شناخته می شود، یکی از بلندترین ساختمان های نیمکره غربی است. تنها دو ساختمان دیگر در نیویورک از آن بلندتر هستند. یکی مرکز تجارت جهانی با ارتفاع 540 متر و دیگری برج سنترال پارک با ارتفاع 470 متر.

227227


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا