عکس | این شاسی‌بلند چینی به زودی به بازار ایران عرضه می‌شود

بر اساس اخبار، شرکت ماکسات موتور در نظر دارد موتور سیکلت Ruijiang X3 را با نام تیام وارد بازار ایران کند. این خودرو مدتی پیش به ایران آورده شد و هم اکنون در جاده های کشور در حال انجام تست های فنی است. در ادامه با مشخصات و ویژگی های این SUV چینی آشنا می شویم.

مشخصات توقف موتور

توقف موتور تیم

موتور مکث تیام یا دوچرخه Ruijiang X3 که جزو خودروهای اقتصادی و ارزان قیمت است از موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی استفاده می کند. این موتور می تواند 111 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی تولید شده توسط این موتور توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ های عقب منتقل خواهد شد.

توقف موتور تیم

این SUV 7 نفره دارای فاصله بین دو محور 2700 میلی متر است و می تواند فضای مناسبی را برای سرنشینان خود در ردیف اول و دوم ایجاد کند. وزن این SUV 1435 کیلوگرم اعلام شده است و طراحان یک مخزن بنزین 48 لیتری نیز در نظر گرفته اند.

توقف موتور تیم

از جمله ویژگی های نسخه کامل این SUV چینی در بازارهای جهانی می توان به صفحه نمایش لمسی، تریم داخلی چرم مصنوعی، رینگ آلیاژی 16 اینچی، سنسور فشار باد لاستیک، کروز کنترل، سیستم کنترل استارت در سربالایی، پایداری سیستم کنترل کشش الکتریکی، دوربین اشاره کرد. آینه عقب، دوربین و سنسور پارک عقب، فرمان برقی، سقف پانوراما، تهویه برقی دستی و 2 ایربگ ایمنی.

227227


منبع

READ  عکس | اشکال مرموزی که به تازگی ناسا در مریخ پیدا کرده
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا