عملیات در یک کمپ مسکن در تبریز هفته آینده


به گزارش خبرآنلاین از تبریز، یعقوب هوشار با حضور جواد رحمتی معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین فنی و عمرانی، حمل و نقل، خدمات شهری و اجرایی، هماهنگی منطقه ای و سازمانی مسائل و شهردار منطقه 4 گفت: برنامه ما ایجاد ساختاری مدون برای ساماندهی حاشیه نشینی در حوزه مسکن با حمایت بخشدار است.

وی افزود: همکاری معاونت فنی و عمرانی استاندار با شهرداری تبریز در حوزه مسکن برون شهری قابل تقدیر است و در تلاش هستیم تا هفته آینده کمپ مسکن برون شهری را مدیریت کنیم.

شهردار تبریز با اشاره به بازدید معاونان شهرداری ها گفت: دستگاه های مختلف شهرداری از جمله معاونت های تخصصی شهرسازی، عمرانی، مالی و خدماتی تا روز پنجشنبه تا روز پنج شنبه جلسات مختلفی را در منطقه برگزار می کنند. طبقه بندی شده.

وی افزود: در تلاش هستیم تا مشکلات منطقه را حل کنیم و از سایر خدمات رسان شهری دخیل در پروژه ها برای رفع آنها دعوت کنیم.

هوشیار خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شهری دولت باید روز پنجشنبه در یکی از مناطق ده گانه شهرداری حضور داشته باشد و با حضور مدیر و مدیران کل ادارات، پروژه های عمرانی و مشکلات منطقه را رصد کند تا مشکلات و مسائل طرح های توسعه انسجام سریع را حل کند. به نفع مردم

سرویس ویژه برنامه مدیریت شهری تبریز در نواحی ده گانه تبریز حضور داشته باشد و با حضور فرماندار و مدیران کل ادارات و خدمات دستگاه های خدمات رسان شهری، مشکلات را احصا و بررسی و حل کند.


منبع

READ  صفحه مورد نظر شما یافت نشد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا