«علف‌زار» با پژمان جمشیدی و سارا بهرامی، تماشاگرانی تازه به سینماها می‌آورند؟


با اعلام سازمان سینمایی از اکران «الفازار» در روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت، مدیر دفتر پخش شرکت سینمایی اعلام کرد که به دلیل آماده نبودن نسخه نهایی و تبلیغات، اکران این فیلم از اوایل هفته آینده آغاز می شود.

سعید هانی در این خصوص گفت: تمام برنامه های ما برای راه اندازی الفازار در 18 خرداد بود. اما طی صحبت هایی که امروز دوستان سازمان سینمایی با ما داشتند و با توجه به کاهش فروش فیلم، تصمیم گرفته شد این فیلم زودتر اکران شود. اما در این شرایط هنوز مراحل فنی و آماده سازی نسخه نهایی به پایان نرسیده و سعی داریم فیلم را آماده نمایش دهیم و در عین حال بتوانیم شرایطی را برای تبلیغات مناسب و انتشار اطلاعات فراهم کنیم. «در نتیجه انشاالله فیلم اوایل هفته آینده اکران می شود.

الفازار درباره پیش بینی های خود در گیشه گفت: با توجه به استقبال بسیار زیاد از فیلم در جشنواره فیلم فجر، باید اکران خوبی داشته باشیم و معتقدم الفازار می تواند بینندگان سینمای اجتماعی را به سینماها بازگرداند.

در فیلم «علف» به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان، پیمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، جسنا میرطهماسب، مائده طهماسبی، متین حیدرنیا و …

5757


منبع

READ  شهاب حسینی: از بازیگری خداحافظی نکردم/ از فیلم‌های حقیر دلزده‌ام
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا