طغیان قلعه‌نویی علیه پرسپولیس/عکس – خبرآنلاین

شاهین تیمی منظم و قدرتمند در اواسط دهه 60 با دو نایب قهرمانی جام باشگاه های تهران در سال های 64 و 65 که هر دو به استقلال و پرسپولیس باختند، جام باشگاه های تهران را در سال 66 به بدترین شکل ممکن آغاز کرد. .

آنها تا پایان هفته ششم با 5 تساوی و یک برد در رده ششم جدول قرار گرفتند و پس از تساوی مقابل استقلال در هفته ششم باید در هفته هفتم به مصاف پرسپولیس می رفتند.

ستاره آن روزها شاهین امیرگله نوح جوان 24 ساله ای بود که در حضور بزرگان شاهین بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو بست و نشان داد که از دوران جوانی قدرت رهبری بالایی داشته است.

تیم تحت هدایت نصرلا عبداللهی پس از بازی درخشان شاگردانش در 25 فروردین 87 مقابل استقلال با تساوی بدشانسی به پایان رسید، 5 اردیبهشت در حضور 80 هزار هوادار پرسپولیس به مصاف شاگردان علی پروین رفت. پرسپولیس پیش از این دیدار با 4 برد و 2 تساوی در صدر جدول رده بندی قرار داشت و هواداران این تیم با شکست مقابل شاهین صدر توانستند در جدول باقی بمانند.

دیدار دو تیم در روز خاطره انگیز امیرگله نوح در میانه میدان و دو گل کریم باوی با دو گل به سود شاهین به پایان رسید تا بتوانند انتقام فینال فصل گذشته را از رقیب سرسخت این روزهای خود بگیرند.

این یکی از ماندگارترین بازی های تاریخ فوتبال امیرگله نوح است، روزی که او هافبک های پرسپولیس را در خط هافبک خلع سلاح کرد و نقش مهمی در پیروزی تاریخی کاپیتان 24 ساله شاهین مقابل پرسپولیس داشت.

READ  متاسفم بدون جام خداحافظی می‌کنم!

شورش دژ جدید علیه تخت جمشید / عکس

شورش دژ جدید علیه تخت جمشید / عکس

بیشتر بخوانید:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا