طرح فروش سایپا شروع نشده تمام شد!؟

اگرچه قرار است وب سایت فروش گروه خودروسازی سایپا از ساعت 14 روز سه شنبه (15 بهمن) برای عرضه دو محصول کوئیک آر پلاس اتوماتیک و شاهین در قالب طرح فروش ویژه دو گروه متقاضی و مادران عادی فعال شود. ، نه تنها این اختلال و یا به گفته سایپا برای توجیه موضوع «ایجاد برخی اصلاحات»، هنوز امکان ثبت نام برای مشتریان پیش بینی نشده است.

در زمان انتشار این گزارش، نزدیک به 36 ساعت از اعلام اولیه می گذرد، اما نه تنها مشکل سایت هنوز حل نشده و مراحل ثبت نام هنوز شروع نشده است، سایپا در سایت فروش خود نوشت: بازدیدکنندگان محترم با تشکر از شما. جهت حضور جنابعالی در سایت گروه خودروسازی سایپا یادآور می شود که طرح فروش فوق العاده بخشنامه شماره.

منظور سایپا از بخشنامه شماره 431659 طرح فروش فوق الذکر و چالش برانگیز است. بدین ترتیب می توان گفت طرح فروش سایپا اجرا نشد، پایان یافت و متقاضیان به دور بعدی فروش معرفی شدند.

این مشکل در شرایطی رخ داد که پیش نیاز ثبت واریز وجه خودرو در حساب نیابتی تعیین شده برای متقاضیان عادی از روز دوشنبه (حتی یک روز قبل از تعیین اولیه سابقه) در حساب های اشخاص حقیقی نزد بانک های مربوطه مسدود شده است. ) .

لازم به یادآوری است که ابتدا طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود ثبت نام طرح فروش فوق العاده از ساعت 14 روز سه شنبه آغاز شود که سایت دچار اختلال و کاملا غیر قابل دسترس شد. ابتدا تصور می شد به دلیل هجوم درخواست های ثبت نام در همان ساعات اولیه ثبت نام، سایت از دسترس خارج می شود، اما این اختلال تا چند ساعت ادامه داشت، به همین دلیل سایپا از ساعت 18 روز سه شنبه آغاز ثبت نام را اعلام کرد.

READ  پایان هفته بد برای طلای جهانی

18:00 آمد و رفت، اما مشکل هنوز حل نشد. به این ترتیب سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برخی بهبودها، سایت فروش محصولات سایپا تا چند ساعت از دسترس خارج می‌شود. پس برای تکمیل مراحل خرید نمایندگی خودرو از روز چهارشنبه مورخ 11/05/1401 سایت را بررسی کنید.

این “قطعه بهبود” تا چهارشنبه ادامه یافت. بنابراین سایت هنوز در دسترس نبود و این گروه خودروسازی در دومین اطلاعیه خود از مردم عذرخواهی کردند.

گروه خودروسازی سایپا در اقدامی دیگر در سومین اطلاعیه خود اعلام کرد که وب سایت فروش سایپا از ساعت 18:00 روز چهارشنبه در دسترس خواهد بود و طرح فروش فوق العاده این شرکت فعال می شود. اما باز هم سایپا به قول خود عمل نکرد و در نهایت آب پاکی را روی دست مشتریان ریخت و اعلام کرد که این طرح به پایان رسیده و برای ثبت سفارش خودرو منتظر برنامه های بعدی باشید!

طرح فروش سایپا شروع نشد و تمام نشد!؟

مشاهده اطلاعات بیشتر:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا