طارمی به دنبال شکار شیر


به گزارش خبرگزاری آنلاین، امشب در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، پورتو میزبان لیون خواهد بود. پورتو که اوایل هفته با درخشش طارمی پاکو دی فریرا را شکست داد، امیدوار است در این بازی خانگی مقابل نماینده فرانسه نتیجه قابل قبولی به دست آورد و گام بلندی بردارد.

از طرفی لیون فصل خوبی را پشت سر نگذاشت اما در ابتدای هفته با نتیجه 4-1 مقابل لوریان پیروز شد و توانست امیدهای خوبی برای این دیدار کسب کند. اکنون آنها با 41 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قهرمانی فرانسه قرار دارند و مصمم به صعود به لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لیگ اروپا هستند.

از ستاره های مهم لیون می توان به موسی دمبله، کارل آکامبی، لوکاس پکت و رومن فیوره اشاره کرد که عناصر هجومی تیم پیتر بوش هستند. حسام آوار نیز به عنوان یکی از عناصر مهم لیون در میانه میدان شناخته می شود و بازیکنان کونسیچ باید o به این ستاره فرانسوی توجه کنند. از سوی دیگر، اندومبله در پنجره زمستانی جایگزین گیمارش شد و یکی از عناصر مهم بوش در خط میانی است.

لیون مستقیماً راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا شد، اما پورتو که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کرد، در مرحله پلی آف لاتزیو را شکست داد و با پیروزی شیرین مقابل نماینده ایتالیا مقابل فرانسوی ها قرار گرفت.

وب سایت PortoLence در مورد این بازی نوشت که پورتو در حال حاضر دست بالاتری نسبت به لیون دارد. آنها در 18 بازی اخیر خود شکست نخورده اند و در پرتغال به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی شده اند. آنها با توجه به عدم حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا علاقه مند هستند تا کیفیت خود را در لیگ اروپا نشان دهند و بتوانند به مراحل پایانی صعود کنند.

READ  درد مشترک وحید امیری با مهدی مهدوی‌کیا

ترکیب احتمالی این بازی به شرح زیر است:

پورتو: دیگو کاستا – ژائو مارینو – امببا – پپه – سانوسی – اتاویو – اوریبه – بیتینیا – پپه – اوانسون و طارمی

لیون: آنتونی لوپز – مندز – لوسیبا – دوبوآ – امرسون – کاکورت – آوار – آتش – پیمان – آکامبی و دمبله

256 251


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا