شکایت وزیر نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران

به گزارش تایمز، بنی گانز به تایمز اسرائیل گفت: «ما به اقدام علیه هرگونه تهدید از سوی دشمنان خود ادامه خواهیم داد و از انتقال توانمندی های مدرن به ایران که جان شهروندان ما و ثبات کل منطقه را تهدید می کند، جلوگیری خواهیم کرد». اسرائیل ما انجامش خواهیم داد.

این ادعاها در شرایطی مطرح شد که رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید در منطقه است.

وی افزود: تل آویو به عملیات دفاعی خود در شمال ادامه خواهد داد.

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی با اشاره به برگزاری رزمایش در شمال این کشور گفت: ترکیب آموزش، فعالیت های عملیاتی و افزایش انعطاف مدنی درک کامل ما از حفظ امنیت در منطقه شمال و تمامی سرزمین های اشغالی است.

همزمان با برگزاری این رزمایش، منابع خبری لبنان دوشنبه شب از آمادگی کامل حزب الله لبنان همزمان با رزمایش اسرائیل خبر دادند.

المیادین با تایید این خبر اعلام کرد که حزب الله همزمان با برگزاری این مراسم آمادگی کامل خود را اعلام کرده است.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که گروه های مقاومت این کشور نیز در آمادگی کامل رزمی قرار دارند تا آمادگی کافی برای پاسخگویی به هرگونه یاوه گویی دشمن صهیونیستی را داشته باشند.

منابع خبری از آغاز بزرگترین رزمایش تاریخ دروغین رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه خبر دادند.
رسانه های صهیونیستی از برگزاری بزرگترین رزمایش تاریخ این رژیم زیر ارابه آتش خبر دادند.
خبرنگار نظامی وبسایت صهیونیستی والا گفت: این رزمایش که توسط ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی سازماندهی شده بود، سال گذشته پس از عملیات محافظان دیوارها (جنگ 12 روزه علیه غزه) به تعویق افتاد.
بنابراین گزارش، در مرحله اول این رزمایش تمامی یگان های نظامی ارتش و مقر مشترک رژیم صهیونیستی حضور دارند.
اما منابع صهیونیستی با وجود این دکترین اذعان کردند که ارتش این رژیم اخیراً اعلام کرده است که قصد ندارد وارد جنگ علیه غزه شود.
با این حال، این رزمایش در حالی برگزار می شود که تنش های شدید امنیتی در سرزمین های اشغالی و همچنین تهدیدات صهیونیست ها برای ترور یحیی سنور، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه، در طول زمان حیاتی تلقی می شود.

READ  جان بولتون: رهبران جهان ترامپ را «احمق» و «مسخره» می‌دانستند.

311311


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا