شورشیان به 41 ساختمان دولتی آسیب رساندند و 76 نیروی انتظامی و بسیج را در مازندران مجروح کردند


به گزارش خبرآنلاین از مازندران، روح الله سلگی اظهار داشت: در شب های اخیر فتنه گران به 41 اماکن دولتی و 11 اماکن خصوصی در مازندران حمله کرده و آنها را تخریب و یا به آتش کشیدند.

وی ادامه داد: اغتشاش گران همچنین 11 خودروی شخصی، 13 دستگاه خودروی دولتی و حاکمیتی و 2 دستگاه موتورسیکلت دولتی را تخریب و در آتش سوختند. همچنین در تجمع شب گذشته 15 دستگاه پلیس در این ولایت مفقود یا آسیب دیدند.

معاون سیاسی، اجتماعی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به نقش دستگاه های امنیتی خارجی در تجمعات اخیر در مازندران و همچنین آسیب های فتنه گران به کرسی های دولت در استان گفت: شاهد بودیم که مردمی که در آن سوی مرز به عنوان ایرانی خیانتکار هستند، شهروندان آمریکایی می دانند که امروز مدافع ایران محسوب می شوند و به عنوان مجریان پروژه مستکبران در صدد اجرای سیاست های دشمنان نظام هستند. و انقلاب اسلامی

سلاگی یادآور شد: شب گذشته در برخی از شهرستان های استان مازندران شاهد تخریب اماکن دولتی توسط عده ای محدود بودیم که بر اساس مصوبه شورای تامین باید خسارات وارده از جیب معاندان پرداخت و دستگیر شوند.

معاون استاندار مازندران به حضور معترضان شب گذشته در برخی تجمعات به صورت یونیفرم اشاره کرد و گفت: رهبران و برگزارکنندگان تجمعات محدود در برخی نقاط استان خطوط خود را به خارج از کشور رسانده و به دنبال آن ها بودند. از احساسات پاک مردم کشور علوی سوء استفاده می کنند و به دنبال حفظ حقوق این ملت نیستند و نیستند.

READ  زلزله خوی: خسارات میلیاردی به آثار تاریخی/آواربرداری هر چه سریعتر آغاز می شود

سلاگی با بیان اینکه مردم مازندران بیش از 40 شهید مدافع حرم انقلاب اسلامی را برای پاسداری از خاک و ناموس این دیار تقدیم کردند. وی افزود: امروز خانواده شهدا در غم جان باختن تک تک پسر و دختر ایرانی اند. آنهایی که در ایام آتش و خون در سرزمین ایران نبودند و از ترس به غرب گریختند، امروز چگونه می توانند ادعای همدردی با مهسا امینی کنند؟ ما مهسا امینی را خواهر و فرزند خود می دانیم.

وی ادامه داد: در تجمعات محدود شب گذشته در نقاط مختلف استان شاهد پیوند اراذل و اوباش و فتنه گران بودیم که نشان می دهد این تجمعات سازماندهی شده و سرکردگان این تجمعات از داخل کشور توسط دستگاه های امنیتی غرب هدایت شده و بوده اند. بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده اقدام کردند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به فراخوان های تجمعی برخی از چهره های ضد انقلاب ایرانی مقیم خارج از کشور اشاره کرد و گفت: مردم ایران و مازندران بدانند که این افراد هوادار آنها نیستند و طبق قوانین آمریکا هستند. ممنوعیت پذیرش شهروندان این کشور سوگند یاد کرده اند که حاضرند برای دفاع از آمریکا سلاح به دست بگیرند.

سلاقی گفت: کسانی که مسئول کاهش حجم توده های مردم بودند با مردم ایران همدردی نمی کنند.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا